جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

راه‌اندازی 5 شعبه بنیاد صیانت در شهرستان‌های فارس

میلاد لارستان: معاون بازرسی و امور شهرستان‌های بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس گفت: درصدد راه‌اندازی پنج شعبه بنیاد در شهرستان‌های فارس هستیم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی 5 شعبه بنیاد صیانت در شهرستان‌های فارسمیلاد لارستان: معاون بازرسی و امور شهرستان‌های بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس گفت: درصدد راه‌اندازی پنج شعبه بنیاد در شهرستان‌های فارس هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، خدایار پاک فطرت ظهر امروز در جلسه هیئت‌مدیره این بنیاد در آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز اظهار داشت: فعالیت‌های پراکنده جاری در حوزه خانواده توسط ادارات و نهادهای گوناگون، سبب عدم انسجام و هماهنگی برنامه‌های این حوزه شده است.

وی افزود: آمارهای نگران‌کننده حوزه خانواده شاهد صدق این مدعاست و باید بپذیریم که حتی وجود یک آسیب در میان خانواده‌ها نگران‌کننده است.

پاک‌فطرت حضور بزرگان استان همچون آیت‌الله ایمانی و علمای اعلام در صدر بنیاد استان و کشور را از ظرفیت‌های موجود دانست و افزود: امیدواریم با بهره‌مندی از حمایت‌های دبیر کل بنیاد صیانت از خانواده در فارس شاهد خدمات بیشتر و مؤثرتر این مجموعه در سطح استان باشیم.

وی خواستار گفتمان سازی علماء و مسئولان در راستای صیانت از نهاد خانواده شد و افزود: امیدواریم هرچه زودتر اسامی هیئت‌امنای جدید بنیاد در سطح این استان تعیین شود و از ظرفیت‌های آنان نیز در راستای ارتقاء برنامه‌ها بهره جست.

پاک فطرت از رایزنی‌های اولیه برای تشکیل شعب بنیاد در پنج شهرستان تا پایان سال جاری خبر داده و افزود: ملاک اولیه راه‌اندازی، ضرورت ایجاد شعبه بنیاد در شهرستان مدنظر و در مرتبه دوم نظر مساعد ریاست دادگستری و امام‌جمعه شهرستان جهت معرفی یک نفر به‌عنوان مدیر اجرایی است که به‌محض معرفی هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آوریم و ان‌شاءالله در جلسات افتتاحیه بنیاد از حضور حضرت آیت‌الله ایمانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری و همچنین رئیس‌کل دادگستری فارس و دادستان شیراز بهره خواهیم برد.

معاون بازرسی و امور شهرستان‌های بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس، خواستار حمایت صندوق‌های قرض‌الحسنه و گسترش مراکز مشاوره ایرانی اسلامی شد و افزود: بحمدالله در برخی از حرم‌های مطهر در شیراز مرکز مشاوره رایگان وجود دارد و به دنبال رایزنی با اداره اوقاف و امور خیریه جهت گسترش این امر در اکثر امامزاده‌ها و مساجد پر رفت‌وآمد هستیم.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راه‌اندازی 5 شعبه بنیاد صیانت در شهرستان‌های فارس”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین