جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دو گروه جهادی لارستان برتر استان فارس شدند

میلاد لارستان: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، گفت: دو گروه جهادی از لارستان در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان و شکوه هجرت، موفق به کسب رتبه های برتر…

میلاد لارستان: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، گفت: دو گروه جهادی از لارستان در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان و شکوه هجرت، موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حامد مقیمی شامگاه امروز (سه شنبه) اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی، دو گروه از گروه های جهادی سپاه ناحیه لارستان به دلیل عملکرد مناسب در این زمینه موفق به کسب رتبه های برتر در میان گروه های جهادی استان شده اند.

وی افزود: گروه جهادی شهید شکفته با نام مبارک پیامبراعظم(ص) از بسیج محلات و گروه جهادی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لارستان، در ارزیابی های به عمل آمده جزو گروه های برتر جهادی استان شناخته شده و در مراسم طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که با حضور سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در شیراز برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مسئول با تبریک کسب این موفقیت، تصریح کرد: این امر به همت تلاش و اخلاص مسئولان و اعضای جهادگر این گروه ها در عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم لارستان و استان فارس صورت پذیرفته است.

خبرنگار: روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین