جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مدیر مدرسه علمیه لارستان: اجرای اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم هاست

مدیر مدرسه علمیه لارستان، اقتصاد مقاومتی را راهی برای مقابله و مبارزه با تحریم ها دانست و گفت: اعلام اقتصاد مقاومتی نشانگر روشنگری و آینده نگری مقام معظم رهبری است…

مدیر مدرسه علمیه لارستان، اقتصاد مقاومتی را راهی برای مقابله و مبارزه با تحریم ها دانست و گفت: اعلام اقتصاد مقاومتی نشانگر روشنگری و آینده نگری مقام معظم رهبری است که مردم را آماده مقاومت در برابر تحریم های آمریکا کرده است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه ، با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالگرد سه رویداد بزرگ در تاریخ کشور ایران است، اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در آبان ۴۳، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸، سه رویداد مهم در ۱۳ آبان است.

وی افزود: سه رویداد مهم رخ داده تاریخ ایران در ۱۳ آبان سال های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ متفاوت بوده، اما در شکل دادن به حرکت اسلامی نقش ویژه ای ایفا می کنند، همچنین هویت این سه رخ داد مبارزه با استکبار و عوامل آن است.

مدیر مدرسه علمیه لارستان تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) حدود یازده ماه در بدترین شرایط تبعید در کشور ترکیه به سر می بردند به طوری که با هیچ فردی امکان ملاقات نداشتند، تا اینکه در ۱۳ مهر ۴۳ با هماهنگی دولت ترکیه و ساواک ایشان را به کشور عراق تبعید کردند که ۱۳ سال توام با فشار نیز در این کشور تحت نظر بودند.

وی، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این روز که روزهای اوج گیری انقلاب اسلامی بود، ده ها نفر از دانش آموزان که برای انجام تظاهرات در محوطه دانشگاه تهران تجمع کرده بودند هدف تیراندازی مأموران حکومتی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام موسوی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را سومین رویداد مهم تاریخ ایران دانست و عنوان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان تسخیر سفارت آمریکا در تهران، دیپلمات های آمریکایی مستقر در سفارت از هیچ تلاشی برای مقابل نظام نو بنیان جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کردند، این حقایق نیز در اسناد لانه جاسوسی آمده است، برخی از مقامات بلندپایه دولت کارتر پس از شکست او در انتخابات ۵۹ در خاطرات خود به نقش مخرب دولت آمریکا علیه ایران که از طریق سفارت آن در ایران هدایت می شد، اقرار کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار نامیده شده است، آمریکا نیز تبلیغی را به راه انداخته و می گوید ایران را تحریم می کند، اما نباید از این تحریم ها ترسید، چراکه آمریکا هرکاری را تاکنون توانسته انجام داده و ملت ایران نیز مشکلات بسیاری را گذرانده اند، و الحمدلله نظام مقدس جمهوری اسلامی به چهل سالگی خود که کمال آن بوده، رسیده است، از این رو تحریم ها بر روی روحیه مردم تاثیری نخواهد گذاشت و اگر مردم به سیاست ارکان نظام اعتماد داشته باشند و بر اساس نظریات مقام معظم رهبری حرکت کنند قطعا به هیچ مشکلی برخورد نخواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه لارستان، اقتصاد مقاومتی را راهی برای مقابله و مبارزه با تحریم ها دانست و ابراز کرد: اعلام اقتصاد مقاومتی نشانگر روشنگری و آینده نگری مقام معظم رهبری است که با اعلام آن مردم را آماده مقاومت در برابر تحریم های آمریکا کرده است.

وی، تبلیغ بیش از پیش ۱۳ آبان را یکی از وظایف طلاب مهم برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۳ آبان امسال از حساسیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل همه باید دسته جمعی حرکت کرده و در این راهپیمایی شرکت کنیم.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید حوزه علمیه لارستان در این روز تعطیل و به صورت منسجم در این راهپیمایی حضور خواهند یافت، امیدواریم با منویات مقام معظم رهبری نظام مقدس اسلامی را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۸:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین