شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تجمع حوزویان در لارستان در محکومیت توهین روزنامه فرانسوی به رهبر انقلاب+تصاویر

اساتید، طلاب و حوزویان لارستانی در محکومیت توهین روزنامه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب تجمع کردند. به گزارش میلاد لارستان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران، ائمه…

اساتید، طلاب و حوزویان لارستانی در محکومیت توهین روزنامه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب تجمع کردند.

به گزارش میلاد لارستان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران، ائمه جماعات مساجد شهر لار و مبلغین در محکومیت توهین روزنامه شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) در حوزه علمیه علی بن ابی طالب علیه السلام شهر لار تجمع کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان با بیان تاریخچه‌ای از رفتارهای اهانت آمیز رسانه غربی به مقدسات ادیان مختلف خصوصاً مقدسات اسلامی گفت: توهین به مقدسات یکی از شیوه های دیرینه استکبار در مبارزه با حق طلبان در طول تاریخ است.

موسوی خرم اقدام نشریه فرانسوی در این مقطع را نشان دهنده ضعف، استیصال، شکست و ناکامی جبهه استکبار در نیل به اهداف خود دانست و افزود: دشمنان از نقش آفرینی و تاثیر گذاری و تقویت راهبرد وحدت توسط رهبر معظم انقلاب در بین امت اسلام و خنثی سازی نقشه های آنان در غرب آسیا و اغتشاشات اخیر عصبانی هستند و به این طریق عقده گشایی کردنن ولی آنها باید بدانند نور خدا با اراده شیاطین خاموش نخواهد شد.

مسوول حوزه‌های علمیه لارستان جهاد تبیین را راه علاج پروپاگاندای غرب برشمرد و تصریح کرد: روحانیت همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار بوده و در این جهاد نیز به وظيفه خود در تبیین دستاوردهای انقلاب و اهداف دشمن عمل خواهد کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در ابتدای این تجمع حاضران با شعارهایی ضمن محکومیت این اقدام کینه توزانه بر تبعیت از رهبری معظم انقلاب تاکید کردند.

در ادامه تصاویری از این برنامه را می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین