چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

اخذ سند مالکیت موقوفه ۱۴ میلیارد تومانی در لارستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان از اخذ سند مالکیت موقوفه‌ای با ارزش حدود ۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد. به گزارش…

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان از اخذ سند مالکیت موقوفه‌ای با ارزش حدود ۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایكنا، محمد قاسم‌پور، با بیان اینكه اخذ سند مالکیت موقوفات راه را بر موقوفه‌خواری سد می‌کند، گفت: سند مالکیت موقوفه حاج حیدر خوری شهرستان لارستان در دهه وقف امسال و با تلاش‌های انجام‌ شده، اخذ شد.

وی با بیان اینكه این موقوفه با ۳۶ قطعه زمین مسکونی در یکی از بهترین نقاط شهر لار یا مساحت ۹۳۰۰ مترمربع قرار دارد، گفت: ارزش ریالی این موقوفه ۱۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و نیت واقف، اطعام و روضه‌خوانی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان در مورد وقف‌های موردنیاز شهرستان نیز گفت: وقف برای حل مشکلات جوانان مانند ازدواج، تأمین جهیزیه، تهیه مسکن و فعالیت‌های قرآنی از عمده‌ترین نیازهای این شهرستان به‌حساب می‌آید.

وی افزود: مشاوران این اداره که نیازهای وقفی شهرستان را احصا کرده‌اند، آماده پاسخگویی به خیران شهرستان در مورد وقف‌های موردنیاز جامعه هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین