چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

همایش سازگاری با خشکسالی در لارستان برگزار شد

همایش سازگاری با خشکسالی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومي معاونت سازمان و مديريت جهاد كشاورزي لارستان، فرزاد قاسمی مدیر جهاد کشاورزی لارستان  طی سخنانی…

همایش سازگاری با خشکسالی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومي معاونت سازمان و مديريت جهاد كشاورزي لارستان، فرزاد قاسمی مدیر جهاد کشاورزی لارستان  طی سخنانی در این خصوص  اظهار داشت: هدف از اجرای این همایش افزایش دانش دهیاران به عنوان افراد صاحب نفوذ و مدیران روستا در راستای ایفای نقش کلیدی در مدیریت بحران و سازگاری با کم آبی بود.

معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد : در این همایش اهمیت موضوعات زیست محیطی و آموزش های لازم در زمینه بحران آب، خشکسالی و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع و نیز مدیریت نمودن آب مورد استفاده در شرب و کشاورزی روستاها توسط اساتید بیان شد.

قاسمی یادآور شد: این همایش یک روزه با حضور معاون فرماندار شهرستان لارستان و ۱۴۰ نفر از دهیاران و بخشداران شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش، رؤسای ادارات تابعه و مدیریت های مختلف سازمان جهاد کشاورزی فارس و همچنین ادارات وابسته شهرستان‌های مذکور برگزار شد .

دوره‌های “همایش سازگاری با خشکسالی و مدیریت بحران” با تعامل اداره کل مدیریت بحران استانداری، مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با موضوعات راه‌کارهای سازگاری با خشکسالی، مدیریت بحران وضعیت منابع آب، منابع طبیعی و آبخیزداری و آب شرب روستایی برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین