جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرودگاه لارستان میزبان کارشناسان 6فرودگاه کشور

دوره آموزشی روشنایی باند ۲ با شرکت کارشناسانی از فرودگاههای کشور به میزبانی فرودگاه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان،…

دوره آموزشی روشنایی باند ۲ با شرکت کارشناسانی از فرودگاههای کشور به میزبانی فرودگاه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان، در راستای ارتقاء سطح دانش تخصصی و حرفه ای پرسنل حوزه فنی مهندسی دوره آموزشی روشنایی باند ۲ با حضور ۳۰ نفر از کارشناسان فرودگاههای مهرآباد، مشهد، اهواز، یزد، سنندج، لامرد و لارستان برگزار شد.

این دوره آموزشی به مدت ۴۸ ساعت از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند سالجاری با مدرس مهندس قشقایی ریاست اداره برق و روشنایی باند شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران به میزبانی فرودگاه لارستان برگزار ومباحثی در خصوص تاریخچه visual aids (کمکهای بصری) استانداردهای بین المللی و دستورالعمل های نگهداری تجهیزات ، الزامات طراحی و دستورالعمل های ایمنی مطرح و تدریس شد .

گفتنی است امروزه بحث روشنایی باندهای فرودگاهی و راهنمایی خلبانان بر اساس اصول وقوائد خاص ، برای نشست وبرخاست موفق در شرایط ناکافی بودن دید خلبان نظیر پرواز در شب _ هوای مه آلود و غبار آلود از ضروریات یک پرواز ایمن محسوب می شود . وچراغهای روشنایی باند فرودگاهها دارای سیستم ، نوع و رنگهای مختلفی هستند که موقعیت باند را در شرایط خاص مشخص می کنند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین