چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اداره کل راه و شهرسازی لارستان رتبه برتر “رعایت مقررات ملی ساختمان” کشور شد

 عنوان برتر در رعایت مقررات ملی ساختمان از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راه و شهرسازی لارستان اعطا شد. به گزارش میلاد لارستان…

 عنوان برتر در رعایت مقررات ملی ساختمان از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راه و شهرسازی لارستان اعطا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد  اظهار داشت: در راستای اعمال ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، وظیفه نظارت عالیه بر ساخت و سازهای در دست اجرا و میزان رعایت مقررات ملی ساختمان در این ساخت و سازها به عهده وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل راه و شهرسازی استانها بعنوان نماینده وزارت در سطح استان می باشد.

وى افزود : بر این اساس ادارات کل راه و شهرسازی نیز ضمن بازدید از روند اجرایی ساختمان ها میزان رعایت مقررات ملی ساختمان و موارد فنی را در آنها مورد بررسی قرار داده و تمهیدات لازم برای افزایش درصد رعایت این مقررات اندیشیده و توصیه ها و اخطارهای لازم را به عوامل موثر در ساختمان از قبیل شهرداریها ، ناظرین ساختمان ، مجریان ساختمانی و دیگران ارائه می نماید.

باقرى فرد در ادامه تصريح كرد : اداره کل راه و شهرسازی لارستان در ارزیابی صورت گرفته در سال ۹۷ در عملکرد و میزان پیشرفت رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور در شمار برگزیدگان قرار گرفت و از طرف معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی کسب عنوان برتر در رعایت مقررات ملی ساختمان از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به این اداره کل اعطا شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین