پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از عمل نیک ۲۶۰ مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار بیرم تجلیل شد+تصاویر

جشنوار‌ه‌ی خیّرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی بیرم برگزار و طی آن از ۲۶۰ نیکوکار عرصه‌ی تعلیم و تربیت تقدیر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

جشنوار‌ه‌ی خیّرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی بیرم برگزار و طی آن از ۲۶۰ نیکوکار عرصه‌ی تعلیم و تربیت تقدیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره‌ آموزش و پرورش منطقه‌بیرم؛ سالن خیّرساز فاروق عباسی روستای بالاده، پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ شاهد برگزاری همایش تجلیل از خیّرین و نیکوکاران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار منطقه‌ی بیرم بود.

این جشنوار‌ه‌ با حضور جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی، جلیل حسنی، معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ی لارستان، سرفراز موصلی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، امامان جمعه‌ شهرهای اشکنان و بیرم، شوراهای اسلامی بخش‌های چاهورز و بیرم و جمعی دیگر از مسؤولین نهادها، ادارات و اعضای شورای شهر بیرم، آحاد مختلف مردم به ویژه خیّرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار به میزبانی روستای بالاده برگزار شد.

پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، علی ملک‌پور، رییس اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی بیرم، ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان و خیّرین حاضر، با اشاره به آیه‌ای شریفه از قرآن، جایگاه نیکوکاران را در نزد خداوند متذکر شد و پس از آن حجج الاسلام زارعی از روستای بالاده و سید حسین زندوی، امام جمعه شهر بیرم، به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ی لارستان پشت تریبون قرار گرفت و به تشریح این موضوع پرداخت که مأموریت و وظیفه اصلی آموزش و پرورش، انسان‌سازی و تربیت فرزندان جامعه برای جامعه‌ای سالم است.

وی نیروی انسانی فرهیخته را عاملی بسیار مهم‌تر و تعیین‌کننده‌تر نسبت به امکانات سخت افزاری و تجهیزات فیزیکی برشمرد.

سپس موصلی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، با تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار اشاره کرد و گفت: پروژه‌ی بازسازی و نوسازی مدرسه‌ی سلحشور بیرم، در روز معلم (دوازده اردیبهشت جاری) آغاز خواهد شد و نسبت به پیگیری پروژه‌های دیگر از جمله تکمیل استخر سرپوشیده آموزش و پرورش منطقه‌ی بیرم، بازسازی سقف دوم دبیرستان شهید چمران و اختصاص تجهیزاتی به دیگر آموزشگاه‌های این بخش، قول مساعد داد.

جمشید جعفرپور، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن دعوت همگان به اتحاد و همدلی، از مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، خواهان پیگیری مجدانه‌ی طرح‌های عمرانی این بخش از لارستان شد.

شایان ذکر است در این جشنوار‌ه‌، دیباچه‌ی گلستان سعدی، توسط دانش‌آموزی از دبستان شهید فروتن و جمعی از دانش‌آموزان دبستان سلحشور، و سرود «کریمانه»، کاری از دانش‌آموزان دبیرستان شهید لطفی اجرا شد.

همچنین حسین سعیدی، خواننده‌ی جیرفتی به ارائه‌ی دو اثر موسیقایی خود پرداخت.

در پایان به دلیل تعدد مدرسه‌یاران منطقه و به عنوان نماد و نمایندگی از همه‌ی خیّرین، لوح سپاس جمعی از نیکوکاران در اثنای برنامه به آنان اهدا شد و لوح تقدیر سایر خیّرین به تدریج تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است، این جشنوار‌ه‌ی بزرگ که با اجرای راضیه افشار از شیراز برگزار شد با ادای فریضه‌ی نماز پایان یافت.

گفتنی است؛ دست آورد برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه بیرم؛ تکمیل استخر سرپوشیده تا دو ماه آینده، اصلاح بازسازی سقف دوم هنرستان شهید چمران، شروع بکار مدرسه سلحشور تا ۱۲اردیبهشت، شروع بکار پژوهش سرای دانش آموزی با همکاری نوسازی و خیر بزرگوار احمد نگهداری به زودی، ساخت دو نماز خانه با مشارکت نوسازی و بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده و خیر حاج علی جنگجو و واگذاری منزل مسکونی مرحوم حاج قاسم خرم بخت به مدرسه استثنایی سبحان بود.

ف ۱۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین