شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جشنواره منطقه ای شعر رضوی جنوب فارس در گراش

جشنواره منطقه‌ای شعر رضوی ویژه شهرستان‌‌های جنوبی استان فارس ۱۵ تیرماه در شهرستان گراش برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخستین جشنواره ملی شعر رضوی…

جشنواره منطقه‌ای شعر رضوی ویژه شهرستان‌‌های جنوبی استان فارس ۱۵ تیرماه در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخستین جشنواره ملی شعر رضوی در استان فارس و به میزبانی شیراز برگزار می‌شود و به دنبال این برنامه و برای بهتر برگزار شدن این جشنواره، پیش جشنواره‌هایی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گفته مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی ارشاد اسلامی شیراز  برای برگزاری این  پیش جشنواره‌ها، استان به چهار منطقه تقسیم شده و وسیله‌ای برای سنجش ظرفیت جشنواره اصلی است.

براساس گفته‌های وی این پیش جشنواره در جنوب استان به مرکزیت شهرستان گراش ۱۵ تیرماه، در شهرستان کازرون به مرکزیت شهرستان‌های غربی در ۱۶ تیرماه، در شهرستان‌های شمالی به مرکزیت شهرستان آباده در ۱۷ تیرماه و در شهرستان‌های شرقی استان به مرکزیت شهرستان فسا در ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود.

اکنون جشنواره منطقه‌ای شعر رضوی ویژه جنوب فارس فراخوان خود را اعلام کرده و شاعران شهرستان‌های لارستان، لامرد، گراش، قیروکارزین، مهر، خنج و شهر اوز تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در شهرستان گراش ارسال کنند.

نتایج داوری اشعار روز سیزدهم تیرماه اعلام می‌شود و اختتامیه ۱۵ تیرماه در سالن سینما شهر قصه شهرستان گراش با حضور مسئولان استانی اداره کل ارشاد فارس برگزار می‌شود.

بررسی ابعاد نورانی زندگی حضرت امام رضا (ع) با عنوان تا بلوغ انگور، پرداختن به حدیث سلسله الذهب با عنوان پیوند زرین، سفر حضرت رضا(ع) از مدینه تا طوس با عنوان راه روشن، اثرگذاری امروز بارگاه امام رضا در جنبه‌های مختلف زندگی مردم ایران با عنوان حضور تابناک و جایگاه ویژه‌ آستان قدس رضوی در تبلیغ هنرمندانه‌ دین و پاسداشت هنرمندان آیینی با عنوان ضریح توسل از موضوعات این جشنواره منطقه‌ای شعر است.

شاعران می‌توانند در تمامی قالب‌های شعری و بدون محدودیت سنی در جشنواره شرکت کنند و هر شاعر می‌تواند ۳اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و ارسال تنها از طریق پست الکترونیکی به آدرس gerashrazavi@gmail.com و به صورت تایپ‌شده امکان پذیر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین