پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نوید رئیس جدید هیأت دومیدانی لارستان به راه اندازی 20 رشته جدید دومیدانی در منطقه

رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان از راه اندازی بیش از ۲۰ رشته دوومیدانی در لارستان خبر داد و افزود: دو سرعتی، نیمه استقامتی و استقامتی در ماده های مختلف، پرتاب…

رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان از راه اندازی بیش از ۲۰ رشته دوومیدانی در لارستان خبر داد و افزود: دو سرعتی، نیمه استقامتی و استقامتی در ماده های مختلف، پرتاب نیزه، چکش، دیسک و انواع پرش ها از جمله رشته هایی است که سعی می کنیم در این شهرستان راه اندازی شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس هیأت دوومیدانی استان فارس در حکمی محمدکاظم چرخی را به عنوان رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان منصوب کرد. در حکم سیروس زارع مهذبیه خطاب به رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان آمده است:

بنا به پیشنهاد رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان و با عنایت به تجربیات شما و براساس ماده ۱۷ اساس نامه هیأت های ورزشی، به عنوان رئیس هیأت دوومیدانی شهرستان لارستان منصوب می شوید. امید است با عنایت به خداوند متعال و در راستای ساماندهی و مدیریت امور محوله موفق و پیروز باشید.

محمدکاظم چرخی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و دارای مدرک مربیگری دوومیدانی است که سابقه قهرمانی در رشته های رزمی را دارد.

رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان  ارتقای سطح دوومیدانی لارستان در استان را از مهم ترین اهداف خود دانست و اظهار داشت:  به منظور رشد و پیشرفت هیأت دوومیدانی این شهرستان یک برنامه ریزی چهارساله پیش بینی کرده ایم که این برنامه ها سال به سال هدف گذاری شده و انشااله بتوانیم با کمک هیأت دوومیدانی فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان به هدف های بلند مدت برسیم.

وی از راه اندازی بیش از ۲۰ رشته دوومیدانی در لارستان خبر داد و افزود: دو سرعتی، نیمه استقامتی و استقامتی در ماده های مختلف، پرتاب نیزه، چکش، دیسک و انواع پرش ها از جمله رشته هایی است که سعی می کنیم در این شهرستان راه اندازی شود.

رئیس جدید هیأت دوومیدانی لارستان  تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های اصلی ما بحث استعدادیابی، بالابردن سطح آگاهی و علمی مربیان، اعزام ورزشکاران دوومیدانی به رقابت های مختلف و برنامه ویژه تر ایجاد فضای آرام برای بانوان است.

چرخی با اشاره به اینکه لارستان از معدود شهرستان های فارس است که پتانسیل بالایی در زمینه دوومیدانی دارد، ادامه داد: سعی داریم با برنامه ریزی دقیق و مدون و همچنین دعوت از مربیان تیم های ملی در لارستان و شناسایی استعدادهای برتر، زمینه شکوفایی ورزشکاران رشته دوومیدانی این شهرستان در سطح استان و کشور را فراهم کنیم.

گفتنی است پیش از این، عسکر شفیعی مسوولیت هیأت دوومیدانی لارستان را به عهده داشت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین