شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان

بمناسبت  هفته ناجا، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد.   به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه…

بمناسبت  هفته ناجا، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد.

  به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی  امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، اعضاء شورای تأمین شهرستان، شهرداران و اعضا ء شورای اسلامی شهر، تعدادی از مسئولین، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، اتاق اصناف و جمعی از خیرین و معتمدین در محل ستاد فرماندهی انتظامی لارستان برگزار گردید.

سرهنگ امجدی  فرماندهی انتظامی لارستان با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا گفت: هفته نيروي انتظامي امسال را با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز کردیم. و در ادامه خلاصه ای از عملکرد یکسال اخیر این فرماندهی را ارائه کرد.

در ادامه امام جمعه لارستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رییس شورای تامین شهرستان هم در موضوع امنیت مطالبی را بیان کردند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ، پیشکسوتان پلیس ،تنی جند ازافسران، درجه داران و سربازان نمونه پرسنل ساعی فرماندهی انتظامی لارستان ، قرارگاه پلیس راه جنوب فارس، پلیس راهور و فرودگاه و پلیس افتخاری شهرستان، با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود ؛تقدیر شد./*

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین