جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

واکسینه شدن 60 هزار قطعه طیور در لارستان

رئیس اداره دامپزشکی لارستان گفت: بیش از ۶۰ هزار قطعه طیور بومی روستایی در لارستان بر علیه بیماری نیوکاسل به صورت رایگان واکسینه شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رئیس اداره دامپزشکی لارستان گفت: بیش از ۶۰ هزار قطعه طیور بومی روستایی در لارستان بر علیه بیماری نیوکاسل به صورت رایگان واکسینه شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی لارستان سروش اسدی با با بیان اینکه همه طیور بومی موجود در روستا‌های لارستان، رایگان بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند اظهار داشت: نقش انکار ناپذیر طیور بومی حساس به این بیماری در چرخش ویروس و انتقال آن به طیور صنعتی موجب شده تا سازمان دامپزشکی اقدام به اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور بومی ضد بیماری نیوکاسل نماید  تا از بروز و انتشار بیماری در این پرندگان و نیز خسارات اقتصادی شدید به صنعت پرورش طیور جلوگیری شود.

وی افزود:  در این طرح که به مدت ۱۰ روز انجام پذیرفت ،بیش از ۶۰ هزار قطعه طیور روستایی در بخشهای مرکزی .جویم.بنارویه.صحرای باغ و شهرستان اوز به صورت کاملا رایگان بر علیه بیماری نیوکاسل با سویه ی مقاوم به گرما واکسینه شدند.

اسدی در ادامه از همکاری کلیه ی بخشداران،دهیاران و شوراهای روستایی که اداره دامپزشکی لارستان را در انجام این طرح یاری نمودند تقدیر به عمل آورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین