جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تدارک 40 برنامه به مناسبت هفته کتاب در مساجد جنوب فارس

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون‌های مساجد جنوب فارس خبر داد. به…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون‌های مساجد جنوب فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، «محمدابراهیم اخوت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: هفته کتاب و کتاب‌خوانی، تلنگری برای یادآوری نقش و تأثیر کتاب در زندگی است؛ کتاب‌خوانی تأثیر به سزایی در بالا بردن سطح آگاهی و اعتماد به ‌نفس به‌ویژه در نوجوانان و جوانان دارد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به تدارک بیش از ۴۰ عنوان برنامه با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی جهت اجرا در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب، نشست هم‌اندیشی و معرفی کتاب، اجرای کافه کتاب، نشست‌های کتاب‌خوانی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، نقاشی و… از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در بیش از ۱۰۰ کانون و ۳۰ کتابخانه مساجد جنوب فارس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های هفته کتاب بیان کرد: ارتقای سطح علمی و فرهنگی اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، آشنایی با مفاهیم و اصول اسلامی و ارتقاء فرهنگ عمومی از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون‌های مساجد جنوب فارس است.

اخوت با تأکید بر اینکه باید با تقویت فرهنگ مطالعه و توجه به کتاب، کتابخوان، کتابدار و کتابخانه، جامعه را به سمت ارتقاء آگاهی‌های عمومی پیش ببریم، تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در راستای اعتلای فرهنگ مطالعه و افزایش دانش عمومی جامعه گام برداریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین