جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اولین جشنواره بازی های بومی و محلی در لار برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان و به نقل از  روابط عمومی…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان طیبی رئیس ورزش و جوانان لارستان اظهار داشت: اولین جشنواره بازی های بومی و محلی با هدف نشاط اجتماعی در محله کهویه  لار برگزار شد و چندین بازی محلی در این آئین به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: بازی‌های بومی و محلی ساده و فراگیر و یادگیری آن راحت است و افراد با نیازهای ویژه، کار گروهی را یاد می‌گیرند.

رئیس ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه خانواده‌ها در برگزاری بازی های بومی و محلی نقش مهمی دارند، گفت: حمایت خانواده‌ها در برگزاری این جشنواره ها بسیار مهم است و باید فرهنگ ورزش در میان خانواده ها نهادینه شود.

دبیر جشنواره بازی های بومی محلی لارستان افزود: با دعوت از مسوولان در این جشنواره ها سعی می‌کنیم تا آنها بیشتر با معضلات و مشکلات افزاد با نیازهای ویژه آشنا شوند و تلاش کنیم تا از این سنت‌ها مراقبت شود.

طیبی با تاکید بر اینکه جشنواره بازی های بومی محلی باعث کاهش آسیب های اجتماعی در محلات لار می شود، ابراز داشت: دومین جشنواره بومی و محلی در دهه فجر امسال برگزار می شود.

اولین جشنواره بازی های بومی و محلی توسط کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده لارستان و با همکاری برخی از ادارت و ارگان های این شهرستان برگزار شد./*

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین