جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آقاي رئيس جمهور: نگذاريد دولتتان در ذهن مردم لارستان حامي آقازاده و پوپوليستي ثبت شود

آقاي رئيس جمهور، مردم لارستان فارس از ديرباز تحت رهبري و سيادت مجاهد مشروطه حضرت آيت‌الله سيدعبدالحسين لاري با ظلم، ستم و زورگويي زورگوياني چون قوام‌السلطنه و ديگران مبارزه كرده،…

آقاي رئيس جمهور، مردم لارستان فارس از ديرباز تحت رهبري و سيادت مجاهد مشروطه حضرت آيت‌الله سيدعبدالحسين لاري با ظلم، ستم و زورگويي زورگوياني چون قوام‌السلطنه و ديگران مبارزه كرده، شهيدها داده و با ستم هماهنگ نشده است. اين انديشه در اذهان فرزندان آن جان بركف‌ها مانده و خواهد ماند.

آقاي رئيس جمهور؛ اگر حق مردم لارستان داده نشود در تاريخ رياست جمهوري شما اين مطلب به عنوان نقطه‌اي سياه خودنمايي خواهد كرد و تاريخ لارستان از شما و وزراي شما نخواهد گذشت و دولتي كه شما به نام تدبير و اميد نامگذاري كرده‌ايد، دولت حامي آقازاده‌ها با پوپوليسم به ثبت خواهد رسيد و اين براي انديشه نظام مقدس جمهوري اسلامي كه بايد نظام عدل و داد باشد، ناهنجار و ناموزون است.

آقاي رئيس جمهور؛ شما تصور نكنيد اگر مردم فرياد نمي‌كشند به عملكرد شما انتقاد ندارند يا عملكرد شما را مي‌پذيرند. بلكه به خاطر اسلام، اسلامي كه عمري است براي تحقق آن مبارزه كرده‌اند و مردم لارستان از حدود ۵۰ سال قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در اين مسير جانفشاني كرده‌اند، محكم ايستاده‌اند. شما اين ملت مبارز را خوب بنگريد و حقوق حقه آنان را به نحو مطلوب بپردازيد و در مسير حق از خواست باطل ناسيوناليست گرايي حمايت نكنيد كه جز زيان و خسران چيزي به دنبال ندارد.

سردبير:

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین