جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دعوت از هنرمندان جنوب کشور در “شب‌های تئاتر لارستان”

فراخوان جشنواره شب‌های تئاتر لارستان اعلام شد و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی منطقه لارستان، گراش، خنج، لامرد، بستک، زرین‌دشت، مهر و قیروکارزین برای شرکت در این جشنواره دعوت شدند.

فراخوان جشنواره شب‌های تئاتر لارستان اعلام شد و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی منطقه لارستان، گراش، خنج، لامرد، بستک، زرین‌دشت، مهر و قیروکارزین برای شرکت در این جشنواره دعوت شدند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  تسنیم،  فراخوان جشنواره شب‌های تئاتر لارستان اعلام شد و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی منطقه لارستان، گراش، خنج، لامرد، بستک، زرین‌دشت، مهر و قیروکارزین برای شرکت در این جشنواره از سوی انجمن نمایش فرهنگ و اداره ارشاد لارستان دعوت شدند.

حمایت از فعالیت گروه‌های جوان در جهت رشد کیفی تئاتر لارستان، ایجاد انگیزه وکمک به توسعه ‌‌فعالیت‌های نمایشی، امکان حضور واستفاده ‌بهتر و بیش‌تر از تجربه ودانش هنرمندان، کارشناسان وگروه‌های فعال تئاتری درجهت کشف استعداد وارتقای سطح فعالیت نمایشی درشهرستان و منطقه از اجمله اهداف این جشنواره است.

در این جشنواره با توجه به بالا بردن شادابی اجتماعی به آثار طنز تولید شده نگاه ویژه‌ای می‌شود و تئاترصحنه‌ای، تئاترخیابانی و مدرسه‌ تئاتر از بخش‌های این جشنواره است.

آثارمتقاضی نباید تاکنون درهیچ جشنواره‌ای اجرا شده باشد، ‌در ا‌ین جشنواره نمایشنامه‌های ایرانی‌، خارجی و اقتباسی پذیرفته می‌شود و ستاد برگزاری جشنواره مسئولیتی درقبال ساخت وسازدکور، دوخت لباس وچاپ اقلام تبلیغی آثارندارد. مهلت ارسال نمایش‌نامه‌ وطرح‌های اجرایی حداکثرتا تاریخ ۲۰ دی ماه و اعلام نتایج بررسی متن نمایش‌نامه‌ وطرح‌ها یک بهمن ماه ۹۴ انجام می‌شود زمان برگزاری جشنواره نیمه نخست اردیبهشت ۹۵ است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین