شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

درخواست حسنی از مسئولان وزارت خارجه در آیین معرفی رئیس جدید نمایندگی لارستان

رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان معرفی شد. فرماندار ویژه لارستان در آیین معرفی رئیس جدید نمایندگی وزارت خارجه لارستان خواستار تقویت نمایندگی مذکور از سوی مسئولان وزارت…

رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان معرفی شد. فرماندار ویژه لارستان در آیین معرفی رئیس جدید نمایندگی وزارت خارجه لارستان خواستار تقویت نمایندگی مذکور از سوی مسئولان وزارت خارجه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمود رحیمی مشاور اداری و مالی و نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رضا پیرپیران مسئول پیگیری امور نمایندگی های داخلی وزارت امور خارجه و احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن بیان وضعیت جغرافیایی و فرهنگی شهرستان و توانمندی ها و ظرفیت هاو همچنین تعداد زیاد لارستانی های خارج از کشور تاکید کرد: می توان با استفاده از کارکرد نمایندگی وزارت خارجه و هم افزایی که بین مجموعه مدیریتی شهرستان و نمایندگی وزارت امور خارجه با سفرای مستقر در کشورهای حوزه خلیج فارس ایجاد می‌شود، سرمایه‌گذاری خارجی را افزایش و در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال گام اساسی  برداشت.

حسنی حضور مستمر مسئول نمایندگی وزارت خارجه در لارستان را از اولویت ها و ضرورت‌های این هماهنگی بیان داشت و افزود: در صورت ایجاد این هماهنگی، سرمایه گذاران لارستانی خارج از کشور که تعلق خاطر به منطقه دارند با عرق ملی، آمادگی همراهی و همکاری را دارند، البته زیر ساخت ها و ظرفیت های مهمی همچون معاونت استانداری و فرمانداری ویژه، اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی، گمرک تجاری، اداره کل راه و شهرسازی، قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس، دانشکده علوم پزشکی و چندین معاونت اداره کل، نیز در این خطه وجود دارد.

وی از خیرین بزرگ لارستانی که برای نمایندگی وزارت امور خارجه شهرستان همت می کنند، تشکر کرد و ادامه داد: در این خصوص وزارت خارجه نیز بایستی از نظر تامین نیروی انسانی، تجهیزات و تامین اعتبار، نمایندگی وزارت امور خارجه شهرستان را تقویت کند.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان، تنها نمایندگی است که بعد از شیراز در در استان فارس در حال فعالیت است.

در ادامه منوچهر رضایی از کارمندان سابق و با تجربه وزارت امور خارجه و کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی که چندین سال در کشورهای مختلف مشغول به فعالیت بوده است؛ به عنوان رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین