شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تامین هزینه خرید جهیزیه 20 نوعروس توسط یک نیک اندیش در لارستان

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، گفت: یک نیک اندیش لارستانی، هزینه خرید جهیزیه ۲۰ نوعروس را متقبل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از نقل از روابط عمومی…

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، گفت: یک نیک اندیش لارستانی، هزینه خرید جهیزیه ۲۰ نوعروس را متقبل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، هوشنگ دلاور در حاشیه بازدید از جهیزیه های تهیه شده برای نوعروسان در جمع معدود خبرنگاران حاضر در این برنامه، اظهار داشت: یک نیکوکار لاری پس از اطلاع از در نوبت بودن ۲۰ نوعروس جهت دریافت جهیزیه در کمیته امداد امام(ره) لارستان، با اختصاص یک میلیارد ریال کمک نقدی و با اعتبار تشویقی اداره کل کمیته استان فارس، هزینه تامین جهیزیه ۲۰ نفر را متقبل شد.

رییس کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه این نیک اندیش به هر نوع عروس مبلغ با ۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده است، افزود: اداره کل کمیته امداد امام استان فارس نیز مبلغ تشویقی این کمک خیر را که شامل ۱۵ قلم کالای اساسی شامل یخچال فریزر، اجاق گاز پنج شعله طرح فردار، فرش ۶ متری، فرش ۹ متری، ماشین لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی، جارو برقی، سرویس قابلمه ۷ پارچه تفلون، سرویس چینی ۵۴ پارچه، پنکه کنترل دار ایستاده، اتو بخار، پتو دونفره برجسته، سرویس قاشق و چنگال ۴۱ پارچه، آبمیوه گیری ۳ کاره، کتری برقی و پک فرهنگی (شامل قرآن، ساک، سجاده و مهر و چادر نمازی و کتب خانواده) برای هر عروس است را به ارزش ۳ میلیارد ریال به کمیته امداد امام لارستان اختصاص داد.

وی از توزیع این جهیزیه ها تا پایان فروردین ماه خبر داد و تصریح کرد: مدل کار کمیته امداد تعامل با خیرین است و در صورت مشارکت خیر، بلافاصله اعتبار تشویقی به شهرستان اختصاص می یابد.

دلاور با اشاره به اینکه در این مدل خیرین می توانند در سرفصلهای جهیزیه، خرید، ساخت و تعمیر مسکن محرومین، تهیه بسته های معیشتی و غیره با کمیته امداد مشارکت کنند، خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر اجر و ثواب معنوی باعث سرازیر شدن اعتبارات خارج از سهمیه تخصیصی به شهرستان می شود.

  رییس کمیته امداد لارستان اضافه کرد: در سال گذشته تعداد ۱۱۰ فقره جهزیه به صورت نقد یا کالا به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال به نوعروسان کمیته امداد اهداء شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تامین هزینه خرید جهیزیه 20 نوعروس توسط یک نیک اندیش در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اجرشون با خدا ولی کاش به ما روستایی ها هم کمک میکردن ک بریم سر خونه زندگیمون

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین