یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان در اوز

۳۵ سری جهیزیه با همکاری اداره بهزیستی و بسیج سازندگی شهرستان اوز به نوعروسان اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، مصادف با هفته دفاع مقدس…

۳۵ سری جهیزیه با همکاری اداره بهزیستی و بسیج سازندگی شهرستان اوز به نوعروسان اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، مصادف با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اداره بهزیستی شهرستان اوز با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اوز اقدام به تهیه ۳۵ سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالای ضروری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی کرده است. این اقلام با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و روسای ادارات تقدیم خانواده ها شد.

اسدی رئیس اداره بهزیستی گفت این طرح که با عنوان «طرح ازدواج آسان» اجرا شد در راستای محرومیت زدایی و کمک به نوعروسان و زوجین جوان جهت شروع زندگی مشترک بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی تامین معیشت و لوازم ضروری زندگی با بهره مندی از مشارکتهای مردمی، سازمان‌ها و نهادها می‌باشد که به لطف الهی این امر امروز انجام پذیرفت. امید است با تعامل و همکاری گسترده‌تر بتوانیم گام‌های موثری را در حمایت از جامعه هدف برداریم.

این اقلام شامل یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، سری ظرف، اتوبخار، پتو، چای ساز و سری قابلمه بود که بعد از انجام مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و زنگ آغاز سال تحصیلی به خانواده ها تقدیم شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین