جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اهدای ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان در لارستان+تصاویر

  به همت خیرین و نیک‌اندیشان ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان در لارستان اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان، مراسم اهدا ۳۲ سری جهیزیه در کمیته امداد لارستان با حضور…

 

به همت خیرین و نیک‌اندیشان ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان در لارستان اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان، مراسم اهدا ۳۲ سری جهیزیه در کمیته امداد لارستان با حضور معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری لارستان، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لارستان، روسای بهزیستی، بنیاد شهید، کمیته امداد لارستان، مسئولین بسیج سازندگی و بسیج ادارات اقای پیرمراد و جمعی از خیرین در محل کمیته امداد امام خمینی لارستان برگزار شد.

در این آیین رییس کمیته امداد لارستان با بیان اینکه اولین سری توزیع جهیزیه در سال ۱۴۰۲ است، اظهار داشت: این ۳۲ سری جهیزیه شامل؛ پنج قلم از لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، لباسشویی اتومات، تلویزیون ال سی دی، جارو برقی و چراغ گاز پنج شعله طرح فر است.

هوشنگ دلاور ارزش هر سری جهیزیه را بیش از ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اقلام به صورت عمده و به قیمت کارخانه خریداری شده که به صورت صد در صد اهدایی و بدون پرداخت هیچ هزینه از طرف نوعروس به آنها اهدا می شود.

وی تصریح کرد: اتفاق خوبی که توسط یکی از خیرین رقم خورده، در این سری اهدا جهیزیه، یکی از حجاج خرج ولیمه سفر حج خود را صرف خرید هفت تخته فرش، به ارزش ۳۰ میلیون تومان کرده است که این فرش ها نیز امروز در کنار اقلام اهدایی به هفت نوعروس که یتیم هستند علاوه بر جهیزیه اهدا شد.

خبرنگار و عکاس: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین