دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بررسی مشکلات محله «کوی گاله» با حضور شهردار و شورای شهر لار

در جلسه ای مشکلات محله «کوی گاله» با حضور شهردار و شورای شهر لار بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان، نشست بررسی مشکلات محله کوی گاله با حضور اعضای شورای…

در جلسه ای مشکلات محله «کوی گاله» با حضور شهردار و شورای شهر لار بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان، نشست بررسی مشکلات محله کوی گاله با حضور اعضای شورای شهر لار ، قنبرنژاد شهردار لار و یاوران شورای محله کوی گاله در محل سالن همایش های شورای شهر برگزار شد.

در این نشست یاوران شورای محله کوی گاله با اعتراض به آنچه که اجحاف در حق این محله نسبت به امکانات و تخصیص بودجه به محلات دیگر دانستند به اعضای شورای شهر مشکلات خود را بیان کردند.

از جمله موضوعاتی مطرح شده میتوان به بهسازی و ایجاد دیواره سیل بند بر روی رودخانه ورودی این محله بدلیل عرض کم و مشکلاتی که در رفت و آمد اهالی به وجود آمده است، آسفالت محله و عریض کردن بخشی از محل با تخریب خانه فرسوده ابتدای محل جهت عریض شدن ورودی محل، از بین بردن سگ های ولگرد با توجه به ایجاد رعب و وحشت و سلب آرامش از اهالی، کم شدن فشار آب خانه بدلیل انشعاب از لوله آب عبوری از محله کوی گاله، تخریب برخی خانه های سست با توجه به خطرناک بودن آنها در مقابل زلزله وسیل، عدم وجود راه خروجی آب روان ناشی از باران در رودخانه بخش پایانی محله و لزوم احداث کانیوا جهت راهیابی مسیر آب و هم چنین ایستادن آب باران در رودخانه که باعث ایجاد بیماری میگردد، لزوم خروج دام هایی که در برخی از خانه های محله نگهداری می شود اشاره کرد.

در ادامه قنبرنژاد و برخی از اعضای شورای شهر در خصوص موارد مطرح شده توضیحاتی ارائه نموده و قول پیگیری و حل آنها را دادند.

همچنین مقرر شد در ادامه جلسه ای با معاون عمرانی فرماندار، رییس میراث فرهنگی شهرستان، مسئول اداره آبفا لارستان، اعضای شورای شهر و شهرداری و نمایندگان یاوران شورای محله کوی گاله در جهت حل مشکلات محله برگزار گردد.
گفتنی است بسیاری از موارد مطرح شده در این جلسه در بسیاری از محلات شهرقدیم لار وجود دارد که مقتضی است که مسئولین شهر و شهرستان نسبت به حل مسائل مردم همت بیشتری به خرج دهند .

میلاد لارستان آمادگی دارد در خصوص حل و گزارش مشکلات محلات پیگیری های لازم را انجام و گزارش کار مسئولین را منتشر نماید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین