سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

واکاوی مشکلات کوی «گاله» شهر لار در حضور مسئولان+تصاویر

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار و روسای ادارات شهرستان با حضور در…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار و روسای ادارات شهرستان با حضور در کوی گاله شهر لار، مسائل و مشکلات این محله قدیمی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش میلاد لارستان داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به اتفاق مسئولین شهرستان ابتدا از محله کوی گاله بازدید به عمل آورد.

وی سپس بصورت تلفنی عمق محرومیت محله را با جمعی از مدیران کل استانی مطرح کرد و خواستار تخصیص اعتبار برای ساماندهی و احیا این محله شد.

فرماندار همچنین دستورات لازم برای تسریع در کار و فعالیت های عمرانی و زیربنایی به شهرداری و دستگاه های ذیربط را صادر کرد.

در این بازدید جمعی از اهالی کوی گاله مشکلات را بیان و از فرماندار و مدیران شهرستان خواستند که جهت رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

اهم این مشکلات و درخواست ها ساماندهی ورودی و خروجی محله، تعیین تکلیف پل های مخروبه، دیوار چینی رودخانه، ساماندهی و اجرای فاضلاب شهری، لایروبی رودخانه و رفع مشکل آبهای سطحی، احیای منازل و اماکن قدیمی و تاریخی، تعمیر و مرمت پل ها، اجرای طرح ورودی محله، عدم زمین چمن مصنوعی ورزشی، حضور زیاد اتباع بیگانه، اتلاف سگهای ولگرد و اجرای طرح سیل بند و غیره بود.

در این بازدید شهردار، رییس و جمعی از اعضا شورای شهر نیز مطالبی را ارائه کردند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “واکاوی مشکلات کوی «گاله» شهر لار در حضور مسئولان+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    لطفا منتظر اقدامات شهرداری و شورای شهر نباشید: چونکه شورای شهر این دوره فقط حرف می زند و عکس میگیرد.هزار رحمت به شورای دوره قبل.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین