یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

جعفرپور:امیدوارم مجلس یازدهم به حمایت از وزارت میراث فرهنگی،گردشگری ادامه دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدوارم مجلس یازدهم به حمایت از وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی ادامه دهد. نشست وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با رئیس و تعدادی از…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدوارم مجلس یازدهم به حمایت از وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی ادامه دهد.

نشست وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،‌ در ابتدای این نشست جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده لارستان، خنج، گراش  و اوز در سخنانی گفت: «تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به وزارتخانه یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که در مجلس دهم اتفاق افتاد.»

وی افزود: «حمایت از حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از موضوعات مهمی است که در تحکیم و تقویت فرهنگ ملی نقش دارد، ضمن این‌که نقش گردشگری در اشتغال نیز بسیار اهمیت دارد.»

جعفرپور ادامه داد: «همکاری بسیاری خوبی بین کمیسیون فرهنگی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مدت انجام شد و امیدوارم در مجلس یازدهم نیز حمایت‌های خوبی را از هر سه حوزه این وزارتخانه شاهد باشیم.»

 

بعد از صحبت‌های اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌ و حمایت‌های نمایندگان مجلس خصوصاً اعضای کمیسیون فرهنگی از برنامه‌ها و اهداف وزارتخانه، گفت: «در ابتدای صحبتم از صمیم قلب به‌عنوان یک شهروند و یک ایرانی از رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تشکرمی‌کنم که از برنامه‌ها و مأموریت‌های این وزارتخانه فرهنگی حمایت بسیار زیادی داشته‌اند. خدا را شاهد می‌گیرم در این مدت حتی یک خواسته غیرمرتبط یا شخصی از نمایندگان ندیدم و آنچه از من خواسته شده است، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم است، امیدوارم خداوند اجرش را به شما بدهد.»

او در ادامه گفت: «در این بین حداکثر استفاده را از ظرفیت بخش خصوصی بردیم و در واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی اقدامات خوبی را انجام دادیم. این موضوع را به حوزه گردشگری نیز متصل کردیم و حوزه جدیدی به نام بوتیک‌هتل را ایجاد کردیم که به شدت مورد استقبال گردشگران خارجی قرار گرفته است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه به اقدامات مهم اشاره کرد و گفت: «چند اقدام مهم را در دستور کار داریم. اولی تدوین سند توسعه گردشگری و دومی برنامه اقدام ملی گردشگری است که با سازمان جهان گردشگری و یونسکو آن را آماده می‌کنیم.»

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین