شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مسابقه بزرگ “عکس سفره ساده افطار” در لارستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی باعنوان “عکس سفره ساده افطار” در این شهرستان خبرداد. به گزارش میلاد لارستان، محمد قاسم پور با اعلام…

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی باعنوان “عکس سفره ساده افطار” در این شهرستان خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان، محمد قاسم پور با اعلام اینکه مسابقه عکاسی سفره ساده افطار به همت آستان مقدس امام زاده میر علی بن حسین علیه السلام برگزار می شود، گفت: شهروندان و خانواده های مومن لارستانی می توانند با ارسال تصاویری از سفره افطار خود در این مسابقه شرکت کنند.

او افزود: هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۳ تصویر از سفره افطار ماه مبارک رمضان امسال را صرفاً از طریق پیام رسان واتساپ به شماره‌های ۰۹۱۷۷۸۲۸۳۲۹ و ۰۹۳۶۳۶۵۹۳۷۷ ارسال کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لار آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه بزرگ عکاسی را چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۹ اعلام کرد و ابراز داشت: اسامی برندگان همزمان با عید سعید فطر و از طریق صفحه اینستاگرام حرم مطهر میر علی بن حسین لارستان به نشانی http://instagram.com/gonbadesabz_lar اعلام خواهد شد.

قاسم پور در خصوص نحوه داوری و انتخاب آثار برگزیده، گفت: مسابقه عکس سفره ساده افطار به صورت کاملاً مردمی است و عکس های ارسالی همشهریان از طریق صفحه اینستاگرام گنبد سبز به رای گذاشته می شود به نحوی که سه عکس اول این مسابقه که بیشترین امتیاز را از سوی مردم کسب کند به عنوان آثار برگزیده معرفی می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تاکید کرد: به نفرات اول تا سوم شرکت کننده در این جشنواره که عکسهایشان به عنوان آثار برتر معرفی می‌شود، جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین