پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز ساخت مسجد پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان

میلاد لارستان: با حضورفرماندار، و جمعی از خیرین، عملیات ساخت مسجد پردیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد  لارستان؛ ظهر امروز در در…

میلاد لارستان: با حضورفرماندار، و جمعی از خیرین، عملیات ساخت مسجد پردیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد  لارستان؛ ظهر امروز در در مراسمی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لار، عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، محسن احمدی مدیر عامل موسسه احداث سایت پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و تعدادی از مسوولین و خیرین شهرستان، کلنگ ساخت مسجد پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به زمین زده شد.

در این مراسم رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: مساحت کل سایت دانشکده، ۵۶ هکتار است که در فاز اول با ۱۵ هزار مترمربع زیربنا با هزینه ای افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال توسط جمعی از خیرین لاری در حال احداث است.

وی تصریح کرد: هرچه پروژه های عمرانی در حوزه  بهداشت و درمان در این منطقه احداث شود، قطعا در رشد و توسعه شهرستان نقش بسزایی دارد.

رئوفی از تمامی خیرینی که در ساخت این پروژه عظیم حمایت و یاری کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم از همت بزرگ خیرین و دست اندرکاران ساخت پردیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی لارستان خصوصا خیر احداث مسجد دانشکده قدردانی کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این مسجد در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۵۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال توسط یکی از خیرین لاری که راضی به ذکر نامش نیست، احداث می شود.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین