جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرمانداران در امر گردشگری فارس فعال‌تر شوند

میلاد لارستان: معاون استاندار فارس بر نقش کلیدی و محوری فرمانداران در امر گردشگری تاکید کرد و گفت: تمام اعضای ستاد هماهنگی سفر این استان به‌‌ویژه فرمانداران باید فعال‌تر شوند….

میلاد لارستان: معاون استاندار فارس بر نقش کلیدی و محوری فرمانداران در امر گردشگری تاکید کرد و گفت: تمام اعضای ستاد هماهنگی سفر این استان به‌‌ویژه فرمانداران باید فعال‌تر شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس، در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان، گزارش عملکرد ستاد خدمات سفر فارس در نوروز ۹۴ ارائه شد و هریک از معاونت‌ها و اعضای این ستاد بابیان دیدگاه‌های خود و گزارش عملکرد معاونت‌های مربوطه به خود پرداختند.

در این جلسه قائم‌مقام ستاد هماهنگی سفر استان فارس طی سخنانی بابیان اینکه توزیع سفر نه‌تنها در ایام نوروز بلکه در طول سال باید اتفاق بیفتد گفت: حضور و اقامت مسافران نوروزی نباید تنها در شیراز معطوف شود.

شاپور رستمی افزود: توسعه گردشگری مختص یک ایام خاص نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اطلاع‌رسانی به‌موقع و ارائه خدمات مطلوب در طول سال جذب حداکثر گردشگر را شاهد باشیم.

به گفته وی، ظرفیت‌های گردشگری که در استان فارس وجود دارد بر کسی پوشیده نیست و باید از تمام آن‌ها بهره کامل را ببریم.

قائم‌مقام ستاد هماهنگی سفرهای استان فارس تأکید کرد: باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی حوزه گردشگری نیز استفاده کرد تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تر و در شان گردشگران و مسافران را ارائه بدهیم.

رستمی در ادامه بابیان اینکه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی باید از مبادی ورودی این استان صورت گیرد افزود: مسافران و زائرانی که به فارس سفر می‌کنند باید با تمام ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی و گردشگری این استان آشنا شوند تا شاهد توزیع سفر در شهرستان‌ها و حضور و اقامت گردشگران در این مناطق باشیم.

معاون گردشگری و زیارت استاندار فارس اضافه کرد: بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری فارس ناشناخته باقی‌ مانده است و باید هر چه سریع‌تر به‌درستی معرفی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیشترین بار گردشگری و خدمات اجرایی سفر به دوش شهرستان شیراز است افزود: نباید حضور اقامت مسافران نوروزی تنها در شهرستان شیراز باشد و با توجه به اینکه ۲۸ شهرستان استان فارس دارای جاذبه‌های گردشگری و زیارتی مناسب است جا دارد که با یک برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب گردشگری را به دیگر نقاط این استان هدایت کنیم.

این مسئول در ادامه گفت: مسافران نوروزی بار سفر خود را از ۱۵ اسفندماه می‌بندند و باید برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌ها از هم‌اکنون صورت گیرد.

رستمی به نقش کلیدی و محوری فرمانداران اشاره کرد و گفت: تمام اعضای ستاد هماهنگی سفر این استان به‌‌ویژه فرمانداران باید فعال‌تر شوند.

معاون استاندار فارس در ادامه به‌ضرورت اطلاع‌رسانی و مباحث ایمنی و امنیت مسافران تأکید کرد و گفت: مسیر سفر از اهمیت به‌سزایی برخوردار‌است و باید راه و مسیر مسافران از امنیت بالاتری برخوردار باشد، ازاین‌رو جا دارد که زیرساخت‌های لازم در این عرصه اعم از نصب و ساماندهی تابلوها و پاک‌سازی جاده‌ها هرچه سریع‌تر مهیا شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین