یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کشف بیش از 120 کیلوگرم مواد مخدر در لارستان

میلاد لارستان: فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه روز گذشته طی چند عملیات جداگانه در این استان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

میلاد لارستان: فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه روز گذشته طی چند عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط یک خودرو پژو ۴۰۵ در اطراف لارستان مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد خودرو حامل محموله مواد مخدر در منزلی واقع دریکی از روستاهای اطراف شهرستان لارستان توسط قاچاقچیان مخفی‌شده که در بازرسی از آن ۸۷ کیلوگرم تریاک کشف و در این مورد یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: این مأموران در عملیات دیگری در پاسگاه انتظامی چهاربرکه با به‌کارگیری سگ‌های موادیاب از یک خودرو پژو پارس سه کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

گودرزی کشف ۲۰ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات جداگانه دیگر عنوان کرد و گفت: در این عملیات نیز مأموران با به‌کارگیری سگ موادیاب از یک خودرو پراید ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۹۰۰ گرم حشیش کشف و در این مورد دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین