دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دومین تجمع محکومیت شهادت آیت الله نمر در لارستان برگزار شد

میلاد لارستان: با حضور اقشار مختلف مردم و علمای با بصیرت تشیع و تسنن لارستان دومین تجمع محکومیت شهادت آیت الله نمر در شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد…

میلاد لارستان: با حضور اقشار مختلف مردم و علمای با بصیرت تشیع و تسنن لارستان دومین تجمع محکومیت شهادت آیت الله نمر در شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه امروز طی آئینی دومین تجمع محکومیت شهادت مظلومانه آیت الله نمر از علمای برجسته تشیع به دست مزدوران عربستان سعودی با حضور اقشار مختلف مردم و علمای تشیع و تسنن لارستان برگزار شد.

در این مراسم که در میدان بسیج شهر لار برگزار شد، حاضرین با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین آتش زدن پرچم کشورهای ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی انزجار خود را از اقدام ناجوانمردانه نیروهای مزدور آل سقوط ابراز کردند.

امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این مراسم در سخنانی با محکوم کردن شهادت آیت الله نمر باقر النمر به دست عربستان سعودی، گفت: تفکر اسلام ناب انقلابی در جای جای جهان به گوش سردمداران کفر، شرک و نفاق رسیده است و برای جلوگیری از ادامه این تفکر دست به هر حربه ای می زنند.

وی با بیان اینکه ارتعاشات بیداری اسلامی دنیای غرب را به از هم گسستگی و بی تحلیلی کرده است، افزود: جریان های داعش و پشتوانه خبیثی مثل آل سعود، جز جریان و تفکر پلید صهیونیستی و امپریالیستی چیز دیگری نیست.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه همه ترورها و شکنجه ها در غرب آسیا، برای تخریب چهره اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: تابلو راهنمای مستضعفین و آزادی خواهان عالم امروز اندیشه های حضرت امام(ره) و امام خامنه ای است.

این مسئول با بیان اینکه آن چیزی که نمی میرد اندیشه ناب و انقلابی است، خاطر نشان کرد: حیات ننگین آل سعود و حمایت های این رژیم از ناامنی های غرب آسیا به روزهای پایانی خودش نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه علمای بیدار ما اعم از اهل تسنن و تشیع در مکتب نورانی پیامبر(ص) و زیر پرچم نورانی بیداری اسلامی امام راحل(ره) تربیت شده اند و چهره اسلام رحمانی را نشان می دهند، گفت: این علما مخالف وهابیت و خاندان کثیف آل سعود هستند.

جاهدی خطاب به دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به اینکه جنایات آل سعود در حادثه منا گوشه ای از بی کفایتی آل سعود بود، افزود: شهادت شیخ نمر نشان داد که آل سعود خائن یک تروریسم دولتی بالذات است و ما باید قطعاً سیلی محکمی در دستگاه دیپلماسی به صورت آل سقوط بزنیم تا دیگر دچار این خطای راهبردی نشوند و جرأت مسلمان کشی نکنند.

وی با بیان اینکه امنیت کشورها و مردم مسلمان در طول همدیگر قرار دارد، تصریح کرد: مگر می شود ما مسلمان باشیم و فریاد مظلومیت یک مسلمان را بشنویم و در قبال آن سکوت کنیم که اگر اینگونه باشد، این برای یک مسلمان انقلابی ننگ است.

این مراسم با قرائت بیانیه برائت از ظالمان و دفاع از مظلومان به پایان رسید.

همچنین صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشابهی که در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد، طلاب، علما و روحانیون حوزه های علمیه لارستان انزجار خود را از اقدام مذبوحانه آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر اعلام داشتند.

گفتنی است؛ دو مراسم تجمع در شب های سه شنبه و پنجشنبه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور علما و اقشار مختلف مردم متدین و همیشه در صحنه لارستان در جوار مرقد مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین