شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

وقوع 50 زلزله بالای 3 ریشتر در 7 روز در شهرستان لارستان!

معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان از بیستم خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰ زلزله بالای ۵ ریشتر تا سه ریشتری مناطق جنوبی استان فارس بویژه…

معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان از بیستم خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰ زلزله بالای ۵ ریشتر تا سه ریشتری مناطق جنوبی استان فارس بویژه بخش بیرم و صحرای باغ شهرستان لارستان را لرزانده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، احمد دلاور در در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان لارستان اعلام کرد: بر اساس برآوردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رقمی افزون بر ۲۵ میلیارد ریال زیان به واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده این شهرستان وارد شد.

احمد دلاور اضافه کرد: حدود ۱۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که بر اساس ارزیابی های انجام شده ۱۵ مورد از این واحدها غیرقابل سکونت هستند.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی میزان کم تسهیلات مقاوم سازی منازل مسکونی است که برای روستاها ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلا عوض پیش بینی شده که به هیچ وجه جوابگوی تامین مسکن مناسب با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و تورم نیست.

معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان گفت: از بیستم خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰ زلزله بالای ۵ ریشتر تا سه ریشتری مناطق جنوبی استان فارس بویژه بخش بیرم و صحرای باغ شهرستان لارستان را لرزانده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین