یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

گازرسانی به بیرم، جویم و بنارویه در آینده نزدیک+سند

سه بخش لارستان  وارد فاز جدیدی از مراحل گازرسانی شدند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این سخن را جمشید جعفرپور اظهار…

سه بخش لارستان  وارد فاز جدیدی از مراحل گازرسانی شدند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این سخن را جمشید جعفرپور اظهار داشته و با اشاره

به پیگیری‌های موضوع گازرسانی به بخش‌های مختلف شهرستان افزود: یکی از کارهایی که از سال گذشته آغاز شده، موضوع گازرسانی به بیرم بود که تاکنون توسط اداره کل استان فارس اقدامات اولیه و طراحی‌های مورد نیاز و همچنین تهیه اسناد برای اقدامات اجرایی آن انجام شده و به تایید مشاور رسیده بود.

وی با بیان اینکه از سال جاری برخی پروژه‌های مهم گازرسانی از ادارات کل استان‌ها به شرکت مهندسی و توسعه گاز واگذار شده تصریح کرد: ادامه پیگیری‌های بحث گازرسانی بیرم در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری با مهندس تربتی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز صورت گرفت.

جعفرپور خاطرنشان کرد: در این جلسه با استدلال و توضیح نیازی که بخش بیرم به گازرسانی دارد و نزدیکی بیرم به بخش نفت و گازخیز و محرومیت این بخش که همه این‌ها سبب افزایش توقع مردم شده بود، طرح گازرسانی به این بخش مورد بحث و بررسی قرارگرفت و درخواست شد که بیرم با اولویت بالا به مناقصه گذاشته و اقدامات اجرایی آن آغاز گردد.

وی گفت: در این جلسه  مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز هم با توجه به استدلال‌ها پذیرفت که در آینده نزدیک مناقصه گازرسانی به بیرم برگزار و موضوع گازرسانی این بخش با اولویت دنبال شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم طبق قولی که مهندس تربتی دادند بعد از انجام عملیات مناقصه که چند ماه به طول می‌انجامد از حداکثر اردیبهشت سال آینده عملیات گازرسانی به بیرم آغاز شود.

علاوه بر این موضوع، جعفرپور با اشاره به محرومیت بخش جویم و بنارویه از گاز خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو بخش جویم و بنارویه که از معدود شهرهای محروم از نعمت گاز در استان فارس هستند و مشکلات خود را در این زمینه دارند نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه موضوع مطالعات گازرسانی این دوبخش قبلا مصوب شده بود افزود: در این جلسه با توضیح نیاز این دو بخش به گازرسانی، تاکید شد که هرچه زودتر مطالعات و طراحی در خصوص بخش های جویم و بنارویه نیز صورت گیرد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز نیز با توجه به انتخاب شدن مشاور برای این طرح، با نظر مساعد دستور دادند تا مطالعات و طراحی فورا انجام شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با طراحی و انجام مطالعات، بتوان مناقصه را برای دو بخش جویم و بنارویه به طور سریع انجام داد گفت: با این اقدامات اولویت مهمی که برای سال ۹۴ در زمینه گازرسانی به بخش‌ها اعلام شده بود جامه عمل پوشید و سه بخش در شهرستان وارد فاز جدیدی از مراحل گازرسانی شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین