دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خیرین جویم برای نیازمندان خانه می سازند

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت یک‌میلیارد ریال توسط خیران جویم لارستان در تأمین مسکن ۲۰ خانواده از مددجویان این بخش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت یک‌میلیارد ریال توسط خیران جویم لارستان در تأمین مسکن ۲۰ خانواده از مددجویان این بخش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در جلسه‌ای که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جویم و جمعی از خیران و معتمدان این بخش برگزار شد، اظهار داشت: نگاه نیک‌اندیشانه مردم منطقه در امور عام‌المنفعه بسیار است اما این دیدگاه دارای آسیب‌هایی شده که در صورت عدم حل این مسئله، عواقب اجتماعی بزرگ‌تری را در آینده در پی خواهد داشت.

وی با تأکید بر ورود خیران در عرصه مسکن‌سازی برای محرومان، افزود: تأمین مسکن یک خانواده نیازمند، امکان ادامه تحصیل فرزندان، ازدواج موفق، حذف شغل‌های کاذب زن سرپرست خانواری که برای پرداخت اجاره مسکن مجبور به انجام کارهای طاقت‌فرساست، افزایش عزت‌نفس اعضای خانواده و امید به آینده‌ای روشن را برای این‌گونه خانواده‌ها و جامعه و درنهایت توسعه شهری و روستایی را نوید خواهد داد.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در صورت مشارکت خیران، کمیته امداد نیز اعتبارات مناسبی را به مسکن محرومان اختصاص می‌دهد که سهم این اعتبار برای مسکن شهری ۱۵ میلیون و مسکن روستایی ۱۰ میلیون تومان است.

در این جلسه، قاسمی شهردار جویم نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت تأمین مسکن محرومان، خطاب به خیران، افزود: اقدامات عام‌المنفعه خود را به این امر مهم و یکی از اعمال ماندگار اختصاص دهید.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان این جلسه خیران جویم لارستان یک‌میلیارد ریال برای مساعدت در ساخت ۲۰ واحد مسکونی محرومان در شهر جویم را در اختیار کمیته امداد قرار دادند.

 

 خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین