مراسم تجلیل و تقدیر از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی همزمان با راهاندازی دو مرکز جدید برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس دانشگاه…
مراسم تجلیل و تقدیر از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی همزمان با راهاندازی دو مرکز جدید برگزار شد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در این مراسم اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در اقدامی موثر سامانه آموزش مجازی بومی استان را ایجاد کرد.
حبیب دانشمنش با اشاره به استفاده از علم و عمل دانشگاه علمی کاربردی برای حل مکعب کرونا ادامه داد: در دومین نیم سال استفاده از این سامانه بومی هستیم که به گواه اساتی، سامانه ای موفق با کیفیت بالا بوده است.
وی با بیان اینکه فعالیت های علمی، فرهنگی و کارآفرینی دانشگاه با وجود کرونا در طی سال گذشته ادامه داشته، افزود: در سال تحصیلی جاری تاکنون ۱۲ رویداد کارآفرینی برگزار شده و چند رویداد دیگر را نیز تا پایان سال خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی همه اقشار درحال مجاهدت هستند، گفت: لازم است در کنار مدافعان سلامت از مدرسان و معلمان به عنوان مدافعان آموزش در شرایط کرونا تقدیر و تشکر شود.
این استاد دانشگاه از تاسیس دو مرکز جدید علمی کاربردی در شیراز و یکی از شهرستان ها با رشته های جدید خبر داد.
وی درخصوص انتخاب مدرسین برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: در شش حوزه صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت، علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی در گام نخست ۳۳ استاد انتخاب شدند که در گام دوم این تعداد به ۱۱ استاد در سطح استان رسید.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس با بیان اینکه در فارس ۱۱۰۰ مدرس علمی کاربردی داریم، اذعان کرد: از ۱۱ نفر معرفی شده به کشور نیز ۶ نفر پس از سنجش در حوزه های علمی، آموزشی و ارزیابیهای دانشجویی انتخاب شدند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در آیین تحلیل از مدرسان برتر این دانشگاه بیان کرد: همه مدرسان ما شایسته تقدیر هستند و سعی شد امسال انتخاب مدرسان و مراسم متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود.
پیمان دانش کار آراسته با اشاره به سختی کار اساتید و مدرسان در شرایط کرونایی عنوان کرد: در نحوه و چگونگی تولید محتوای آموزشی و ارزیابی دانشجویان در این شرایط به مراتب از گذشته سخت تر می باشد.
وی همچنین گفت: یکی از ملاک های امتیازدهی و رتبه بندی دانشگاه ها در قرن بیست و یک به فعالیت مدرسان باز می گردد، نقشی که آنان در تربیت نیروی انسانی در جهت توسعه علم و رفع نیازهای جامعه دارند.
ف ۱۱۰