
مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى كه در پيوست قانون بودجه براى اين محور تخصيص داده شده بود…
مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى كه در پيوست قانون بودجه براى اين محور تخصيص داده شده بود برابر با سه کیلومتر راهسازی است، گفت: هر كيلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ادارهکل راه و شهرسازی لارستان، دکتر غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در بازدید از محور لار-بستک و لار-بندرعباس که با حضور “مهندس علیاکبر محمدی” مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب و “مهندس حسن شبانی” مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت، اظهار داشت:در سالهای گذشته، بیشترین وضعیت اعتباری و هزینهای که داشتیم را در محدوده لارستان انجام دادیم، یعنی اعتباراتِ اختصاصیافته به لارستان، هم از حوزه استان فارس و هم از استان هرمزگان بیشتر بوده است.
وی افزود: در سه سال اخیر، عملیات اجرایی لار به جهرم و لار به هرمزگان، با عملکرد خوبی همراه بوده است؛ البته توان اجراییمان حداقل ۱۰، ۲۰ برابر میتواند بیشتر از این باشد.
مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با اشاره به اینکه راهسازی هزینه دارد، ما درآمد خاصی نداریم که از قسمتی برداریم و به اینجا اولویت دهیم، ما موظفیم بر اساس پولی که سازمان برنامه و بودجه برای ما تخصیص میدهد و مصوبه پیوست يك قانون بودجه است، کار را انجام دهیم، تصریح کرد: در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى كه در پيوست قانون بودجه براى اين محور تخصيص داده شده بود برابر با سه کیلومتر راهسازی است. هر كيلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد.
این مسئول با اذعان به اینکه برای محور جهرم-لار-بندرعباس، ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ پول گرفتيم و بیش از ۶۰ درصد از این ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه لارستان هزینه شد و سایر هزینهها (۴۰ درصد باقیمانده) بین فارس و هرمزگان تقسیم شد؛ خاطر نشان کرد: این موضوع نشان میدهد که پرحادثه بودن این محور در محدوده لارستان برای ما مسلم شده است و تلاش میکنیم تا جایی که توان داریم این محدوده را از وضعیتی که وجود دارد خارج کنیم.
سقندلی اضافه کرد: من صراحتا و باجرات میتوانم بگویم که ما توان تکمیل کردن محور جهرم-لار-بندرعباس را ظرف دو الی سه سال داریم، به شرطی که پول آن تامین شود. اگر اعتبار برای ما تزریق شود مطمئن باشید در حداقل زمان، پروژه را تکمیل خواهیم کرد.
ف ۱۱۰
اخبار ویژه : دانشگاهها و مدارس فارس، فردا مجازی شد
اخبار ویژه : توسعه همکاریهای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و بانک قرضالحسنه مهر ایران
دستهبندی نشده : خانهای کوچک با ۵۷ دختر در لار
اخبار ویژه : تئاتر لارستان، روزی روزگاری…/گفتوگو با خالد اسلوب؛ بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر لارستان
اخبار ویژه : تصاویر| بازگشایی آزمایشی ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور لار–بندرعباس
اخبار ویژه : هماندیشی در دانشکده علوم پزشکی گراش برای دانشگاه شدن
اجتماعی : یک فوتی و سه مصدوم در تصادف زنجیرهای جاده لار به بندرعباس
اخبار ویژه : سفر مشترک و بیسابقه سه نماینده جنوب فارس و غرب هرمزگان از منطقه ویژه پارسیان و لامرد
اجتماعی : تصاویر| مراسم نماز طلب باران در لار(۲)
اجتماعی : تصاویر| دعا برای باران در لار
اخبار ویژه : کسب نشان طلای مسابقات کشتی آزاد دانشجویان کشور توسط کشتی گیر لارستانی
اخبار ویژه : ایران در گروه «چالش و شگفتی»؛ معرفی حریفان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶
اجتماعی : لار آماده پیوستن به شبکه شهرهای خلاق یونسکو است
اجتماعی : تصاویر|مانور زلزله در لارستان
اخبار ویژه : مصاحبه با رقیه ارشادی؛ هنرمندی که تئاتر را علمی میفهمد و علمی آموزش میدهد
اخبار ویژه : سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان جویم منصوب شد
اخبار ویژه : تجلیل از بانوی لارستانی در کردستان
اجتماعی : ماجرای تصاویر منتشر شده از شکار در لارستان چه بود
اخبار ویژه : چهار دهه مطالبهگری برای اتصال لار به شبکه ریلی کشور
اخبار ویژه : سفر شهردار لار به دبی
اخبار ویژه : تئاتر لارستان؛ روزی روزگاری| یعقوب رستگار لاری، نامی آشنا برای بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر لارستان
اخبار ویژه : اقامه نماز طلب باران در شهرستان خنج
اخبار ویژه : رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان منصوب شد
اخبار ویژه : مسیر پروازی لار–شارجه–لندن فعال شد
اخبار ویژه : «وقف» از هاروارد تا لارستان
اخبار ویژه : درباره خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس چه میدانید؟!
اجتماعی : مشکلات مربوط به پروژههای خیرساز، حل شود
اخبار ویژه : پیشنهاد ناحیهبندی شهرداری لار به دو حوزه مستقل
اجتماعی : تصاویر|نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و لارستان
اجتماعی : معرفی نان سنتی محلی لارستان(تپ تپی) در جشنواره ملی نان کشور
جالب اینجاست که برای راههای ارتباطی سایر نقاط کشور پول هست و همچنین برای اختلاسهای کلان هرچه بخواهی بودجه و اعتبار وجود دارد اما برای جاده های حوزه لارستان باید ۲۰سال زمان لازم دارد وهرروز مردم بیچاره در تصادفات جاده ای کشته شون. کشته شدن مردم برای مسولین مهم نیست.روزنامه میلاد لطفا منتشر کنید
روزنامه میلاد چرا دیدگاه مردم که انتقادی است منتشر نمیکنید ویا با تاخیر دوسه روزه چاپ میکنید؟فقط تقدیر و تشکر سریعا منتشر می کنید.ایا می دانید چه اسیبی به کشور و شهرستان می زنید!؟….برشما