جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

گردهمایی بزرگ فاتحان قله ها در لارستان برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس گردهمایی بزرگ فاتحان قله ها در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ، همزمان با هفته…

همزمان با هفته دفاع مقدس گردهمایی بزرگ فاتحان قله ها در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ، همزمان با هفته دفاع مقدس، گردهمایی بزرگ فاتحان قله‌ها با حضور امام جمعه محترم، اعضای شورای تأمین، مسئولین، بسیجیان،پاسداران،ایثارگران و رزمندگان، خانواده معظم شهدا و مردم شهرستان لارستان، شامگاه یکشنبه اول مهرماه در استادیوم ورزشی شهید دانشیار شهر لار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم،اعضای شورای تأمین و مسئولین ارشد شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از یگانهای مستقر در میدان سان دیدند.

سپس سرهنگ سلمانپور فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس،در سخنان کوتاهی به عظمت کار شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس اشاره نمود که ثمره آن تا امروز به الگویی بی بدیل برای آزادیخواهان و مبارزان حق علیه باطل در سراسر جهان تبدیل گشته است.

در ادامه، پایگاه های مقاومت بسیج و گردانهای لارستان با عبور از جایگاه ویژه؛ صلابت،اقتدار و توانمندی‌های خود را در منظر مردم و مسئولین به نمایش گذاشتند و بار دیگر آمادگی و انسجام خود را برای ایثار و فداکاری برای مردم و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی اعلام کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 23 سپتامبر 2024 ساعت 8:51ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین