جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

معضل اصلی فوتبال و فوتسال لارستان نبود اقامتگاه مناسب است

رئیس هیئت فوتبال لارستان گفت: هیئت فوتبال لارستان در تلاش است که تیم های فوتبال و فوتسال مطرح و نامی کشور در لارستان حضور پیدا کنند ،اما معضل اصلی نبود…

رئیس هیئت فوتبال لارستان گفت: هیئت فوتبال لارستان در تلاش است که تیم های فوتبال و فوتسال مطرح و نامی کشور در لارستان حضور پیدا کنند ،اما معضل اصلی نبود اقامتگاه مناسب در لارستان است.

حسین طارمی‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران که به منظور تجلیل از حامیان رسانه ای فوتبال لارستان صورت پذیرفت با بیان اینکه اگر امروز ورزش لارستان پیشرفت کرده بخش زیادی از آن بخاطر زحمات اصحاب رسانه بوده که دقیق ترین و صریح ترین اخبار را منعکس می کنند، اظهار داشت: به عنوان مثال ، یکی از مهمترین دلایل توسعه ورزشگاه تختی شهرقدیم لار ،مدیون انعکاس خبری اصحاب رسانه بود ، که با بازتاب به موقع و دقیق مشکلات و چالش های این مجموعه ، خیرین دلسوز و حامی ورزش و جوانان ، کمر همت بستند و بخشی از مشکلات ورزشگاه را حل کردند.

رییس هیات فوتبال لارستان اظهار داشت: قطعا با حمایت رسانه ها جایگاه ورزش لارستان در آینده نیز بهتر خواهد شد. در ورزش خصوصا فوتبال و فوتسال که دارای ویژگی های اجتماعی کم نظیری است. برخی بدخواهان ، بدنبال تخریب و کارشکنی و در پی دلسردی خیرین ، ورزشکاران ،جوانان و شهروندان هستند که خوشبختانه هیچ خللی در توسعه و پیشبرد اهداف دلسوزانه مدیران، خیرین نیک اندیش و همچنین اعضای هیت فوتبال نگذاشته و بلعکس همه عزیزان با انرژی مضاعف در این راه استوار، قدم بر می دارند.

این فعال ورزش لارستان با تشکر از اعضای هیئت فوتبال لارستان که در برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در رده های سنی مختلف در لارستان فعال هستند بیان داشت: قطعا توسعه ورزش در لارستان نیازمند هزینه و بودجه است و اگر این هزینه ها تامین نگردد زیرساخت های ایجاد شده و تلاش های صورت گرفته از بین خواهد رفت.

وی افزود: در لارستان اتفاقاتی را رقم زده ایم که در استان فارس بی نظیر است و حتی در حد رویداد های کشوری است. ضمنآ با مکاتبات مکرر فرماندار و طیبی ریاست سابق ورزش و جوانان لارستان که با فدراسیون فوتبال داشتند بدهی های مربوط به برگزاری رویداد فوتسال (ایران و روسیه )در حال پرداخت و در آینده نزدیک تسویه خواهد شد.

طارمی زاده بیان داشت : مجموعه هیئت فوتبال لارستان در تلاش است که تیم های فوتبال و فوتسال مطرح و نامی کشور در لارستان حضور پیدا کنند ،اما معضل اصلی نبود اقامتگاه مناسب در لارستان است. بنابراین طی رایزنی های صورت گرفته امیدوار هستیم بزودی یک خوابگاه مجهز در لارستان با همت خیرین احداث شود که با این اتفاق نیک یکی دیگر از نیاز ها و زیرساخت های توسعه فوتبال و فوتسال میسر گردد و زمینه حضور تیم های مطرح محیا و در پی آن شاهد نشاط و طراوت در بین مردم ورزش دوست باشیم. البته توقع داریم که اصحاب رسانه نیز مانند گذشته با انعکاس اخبار و رویداد ها یارای ورزش لارستان باشند.

طارمی زاده در ادامه افزود: علی‌رغم حس خستگی و تصمیم به کناره گیری از هیئت فوتبال و پس از جلسات مکرر با مدیریت باشگاه ها ، پیشکسوتان و خصوصاً جوانان ورزشکار و مدیران و احساس دین به ورزش لارستان ، انشالله تا زمانی که بتوانم و لایق خدمتگزاری و مثمر ثمر باشم در جهت تعالی و پیشرفت فوتبال و فوتسال لارستان پر قدرت تر از قبل در خدمت مردم فهیم و قدرشناس این خطه کهن خواهم بود . البته با توجه به پتانسیل های ناب موجود و جوانان مستعد همچنین مربیان و مدیران و زحمتکشان متخصص و کار بلد لارستان، برای ورزش ، فوتبال ، فوتسال لارستان آینده درخشانی متصورم.

وی در پایان بیان کرد : قطعا با حمایت های مدیران مدبر لارستان فرماندار، علی الخصوص نماینده مردمی ، دلسوز و ورزش دوست و توکل به خداوند منان به همه اهداف نیک ورزشی لارستان دست یابیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 24 سپتامبر 2024 ساعت 11:25ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “معضل اصلی فوتبال و فوتسال لارستان نبود اقامتگاه مناسب است”

  1. ناشناس گفت:

    یه فکری به حال فوتسال بکنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین