چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آئین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از مقام بهورز برگزار شد

آئین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از مقام بهورز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ظوبدا لارستان؛ آئین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از مقام بهورز، با…

آئین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از مقام بهورز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ظوبدا لارستان؛ آئین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از مقام بهورز، با حضور دکتر حسن فزونی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان، روسا و معاونین شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های اوز و جویم، تنی چند از مدیرگروهای معاونت بهداشتی، بهورزان شاغل در خانه های بهداشت مجموعه علوم پزشکی لارستان و کلیه مربیان مرکز آموزش بهورزی، همراه با خاطره گویی بهورزان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه دکتر فزونی اظهار داشت: با ارزشترین کارها در وزارت بهداشت، خدماتی است که توسط بهورز انجام می شود، چرا که هم با سلامت مردم مرتبط است که نتیجه آن را در ارتقای شاخص های سلامت بارها دیده ایم، و هم با زندگی در بین مردم و مناطق محروم، به محرومترین افراد جامعه این خدمات را ارائه می کنند، اینها ارزش کار را چند برابر می کند و مطمئنا اجر دنیوی و اخروی آن محفوظ خواهد بود.

در ادامه نیز ناهید وطن خواه مدیر مرکز آموزش بهورزی نیز ضمن تبریک روز بهورز، رمز موفقیت بهورزان را منطبق بودن علم، مهارت، عمل، نحوه گزینش، تربیت صحیح و نظارت قاطع دانست.

در انتهای این مراسم از مربیان، بهورزان و مراقبین سلامت نمونه، با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین