چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

بهره‌برداری از عملیات بهسازی ورودی بنارویه

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از بهسازی جاده آب باریک در ورودی شهر بنارویه که چندی پیش عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده ، بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از بهسازی جاده آب باریک در ورودی شهر بنارویه که چندی پیش عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده ، بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و‌شهرسازی لارستان، حسن شبانی با بیان اینکه تکمیل و بهسازی جاده آب باریک به شکل محسوسی زمینه تسهیل رفت و آمد و کاهش تصادفات را در این محور فراهم می‌کند ، گفت : عملیات اجرایی ساماندهی و بهسازی جاده آب باریک به طول ۴/۵ کیلومتر با ارزش ریالی هزار میلیارد ریال به اتمام رسیده که در این مسیر ۱۰ پل به صورت لوله ای و هر کدام به طول ۱۰ متر تعریض شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم بنارویه عنوان و افزود : اداره کل راه و شهرسازی لارستان با استفاده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای ، پیشرفت، ارائه خدمات، ایجاد رفاه برای شهروندان و کمک به بالابردن سطح سلامت و مردم تلاش می‌کند .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان یادآور شد : بهسازی این جاده تقاضای چند ساله مردم این منطقه بود که با همراهی شهرداری و شورای اسلامی این شهر اجرایی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین