شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

پیام تسلیت مسئولان ارشد لارستان در پی شهادت «یحیی سنوار»

امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی شهادت یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کردند. به گزارش میلاد…

امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی شهادت یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم، دکتر علاءالدین بروجردی و داریوش دهقان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

خبر شهادت سردار مجاهد، مؤمن و شجاع، شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، در میدان نبرد و درگیری تن‌به‌تن با اشغالگران صهیونیست، موجب تأثر و تألم عمیق شد.

شهید یحیی سنوار، که عمر خود را به مبارزه علیه ظلم و اشغالگری اختصاص داد، همواره نماد ایستادگی و مقاومت برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی بود. شهادت او در نبرد رو در رو با دشمن، اوج شجاعت و شهامت این سردار جبهه حق را به نمایش گذاشت و پیام مهمی برای تمامی مبارزان فلسطینی و آزادی‌خواهان جهان داشت. این پیام، عزم و اراده برای ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق را دوچندان خواهد کرد.

بی‌تردید، شهادت این قهرمان شجاع جبهه مقاومت، نه تنها مقاومت را تضعیف نمی‌کند، بلکه با تقویت روحیه جهادی در میان رزمندگان فلسطینی، باعث تکثیر و گسترش مبارزان در جای‌جای غزه خواهد شد. خون پاک این شهدا، نیروی مضاعفی برای جبهه حق و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام خواهد بود.

این شهادت مظلومانه در میدان نبرد، چهره خبیث رژیم صهیونیستی را بیش از پیش برای جهان آشکار کرد و بی‌شک جبهه مقاومت اسلامی و همه آزادگان جهان، خونخواه این فرمانده مجاهد و دیگر شهیدان مقاومت هستند و تا تحقق مجازات سخت دشمن صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

اینجانبان شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی‌ناپذیر شهید یحیی سنوار، رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر «عج»، فرمانده معظّم کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، امت اسلامی، ملت شریف و مقاوم فلسطین و همه رزمندگان جبهه عظیم مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

برای این شهید والامقام از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت داریم.روحش شاد و راهش پررهرو باد.

 

سید مختار موسوی

امام جمعه لارستان

 

علاءالدین بروجردی

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی

 

داریوش دهقان

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین