اپلیکیشن ۱۳۷ شهرداری لار بعنوان یک پل ارتباطی شهروند و شهرداری راه اندازی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ با هدف رفاه حال…
اپلیکیشن ۱۳۷ شهرداری لار بعنوان یک پل ارتباطی شهروند و شهرداری راه اندازی شد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ با هدف رفاه حال شهرندان و رضایمتندی بیشتر، اپلیکیشن ۱۳۷ شهرداری لار بعنوان یک پل ارتباطی شهروند و شهرداری راه اندازی شد.
از این پس شهروندان می توانند در زمینه هرگونه مشکلات و مسائل شهری؛ پیشنهاد، انتقاد و دیدگاه خود را به این اپلیکیشن ارسال نمایند.
ارسال تصاویر مربوط به مشکلات شهری نیز از طریق این اپلیکیشن برای شهروند میسر می باشد.
شهروندان می توانند لیست درخواست ها و تقاضاهای خود از شهرداری لار را از طریق این اپلیکیشن مشاهده و پیگیری کنند.
دانلود و نصب اپلیکیشن ۱۳۷ بر روی گوشی های همراه از طریق مراجعه به سایت شهرداری لار به آدرس www.Larcity.ir امکان پذیر است.
کاربران شهرداری می توانند با همان نام کاربری و کلمه عبور سامانه ۱۳۷، وارد این اپلیکیشن شوند.
ف ۱۱۰
اقای شهردار محترم ،ضمن تشکر برای تلاش شما درزمینه های مختلف و این هم فراموش نکنید شما هرکاری انجام دهید ولی وضعیت کارکنان سر و سامان ندهید مثل اینکه هیچ کاری نکرده اید .ضمن اینکه از بعضی کارکنان محترم شهرداری مثل اقایانپرنیان ، سعیدی ،شجاعی و…..تشکرمیکنیم کا با اخلاق خوب به کار مردم رسیدگی می کنند ،بعضی از کارکنان که تعداد انان زیاد نیست ،ولی خیلی مردم را اذیت می کنند مخصوصا ارباب رجوعی که کسی ندارن لطفا به داد مردم برسید ویک یادگاری خوبی در شهرداری بجا بگذارید. این پست و مقام سریع می گذرد ولی یاد و نام خوب هیچ موقع فراموش نمی شود.خدا به شما خیر دهد
جناب شهردار بسیاری از از کارکنان نا کار آمد شما باعث زیر سوال بردن شما میشوند و همچنین باعث سلب اعتماد مردم از شهرداری که شما در راس آن قرار دارید میشوند