شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۲
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

بررسی نقاط حادثه‌خیز جاده جهرم-لار-بندرعباس

در نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک لارستان نقاط حادثه‌خیز محورهای مختلف لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در نشست…

در نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک لارستان نقاط حادثه‌خیز محورهای مختلف لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک لارستان به میزبانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان مطرح شد.

در راستای انتخاب استان فارس به عنوان استان پایلوت اجرای طرح پیش گیری از حوادث و تصادفات جاده ای، شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان در انتهای هر ماه با هدف پیگیری و بررسی عملی شدن روند کاهش حوادث ترافیکی ، برگزار خواهد شد.

ایران از بین ۱۶۰ کشور در رتبه ۱۱۲ از نظر مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی قرار دارد .آمار تصادفات از سال 1380 تا سال 1403 ، حدود 569 درصد رشد داشته است و 12 استان کشور ، 66 درصد حوادث ترافیکی را دارند که استان فارس بالاترین آمار فوتی را داشته است .

با اجرای برخی اقدامات و طرح ها ، از جمله نصب سرعت کاه ، مسدود سازی برخی بریدگی های حادثه خیز و … و همچنین تفکیک ساعت آغاز و پایان مدارس در رده های مختلف که توسط آموزش و پرورش برنامه ریزی و اجرا شده است، بار ترافیکی خیابان ها مدیریت شود .

در نقاط حادثه‌خیز محورهای مختلف لارستان به ویژه محورهای لار_ جهرم و لار به بندرعباس با اجرا و پیگیری برخی تمهیدات‌ صورت گرفته از جمله روکش جدید آسفالت، احداث پارکینگ، شانه سازی و ساخت حفاظ روی پل ها، امیدواریم روند کاهش تصادفات در کنار سایر عوامل موثر ، ادامه یابد.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بررسی نقاط حادثه‌خیز جاده جهرم-لار-بندرعباس”

  1. ناشناس گفت:

    مدت ٢٠ سال است قرار ١٨٠ كيلومتر از محور مواصلاتي جهرم- لار و لار – بندرعباس بهسازي و دوبانده شود ولي هنوز اندر خم يك كوچه هستند .واقعا جاي تاسف و تالم ندارد .تابحال چند نفر از مردم در اين مسير كشته شده و چند خانواده داغدار شده اند .مقصر ويا مقصران وبي لياقت وبي كفايتان چه كساني هستند!!!؟؟ چرا هيچ برخوردي صورت نمي گيرد !!؟؟ گناه مردم بيچاره چيست!؟؟! در كمتر از ٣ سال تمامي محورهاي منتهي به مرز هاي عراق نه تنها دوبانده بلكه چهار بانده شد !!! چرا كسي نيست به داد مردم اين منطقه برسد ؟. پناه ميبريم به خدا از شر مسولين بي كفايت

  2. حسام دیبا گفت:

    تو نقاط حادثه خیز جاده ای اگر ماکت خالی دستگاه سرعت سنج نصب کنن راننده ها حساب می برن و سرعتشان را کم میکنند و تصادفات پایین میاد

نظر سنجی
آخرین اخبار پربازدیدترین