دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۵:۴۸
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

دانش‌آموز لارستانی با تیم هندبال دختران زیر 16 سال ایران به قزاقستان رفت

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در آستانه نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال زیر ۱۶ سال دختران آسیا، تیم ملی ایران با ترکیبی…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در آستانه نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال زیر ۱۶ سال دختران آسیا، تیم ملی ایران با ترکیبی از مستعدترین بازیکنان کشور، بامداد امروز (جمعه) تهران را به مقصد آلماتی قزاقستان ترک کرد. اعزامی که علیرغم محدودیت‌های ناشی از شرایط جنسی و کاهش پروازها، با برنامه‌ریزی فدراسیون میسر شد.

در میان ۱۴ ملی‌پوش اعزامی، نام آیسن بیگلری، دانش‌آموز آموزشگاه سما لارستان، نقطه درخشان این رویداد برای جامعه ورزشی جنوب فارس است. این هندبالیست نوجوان که موفق شد با عبور از سه مرحله اردوی انتخابی تیم ملی، جایگاه خود را در لیست نهایی تثبیت کند، به عنوان تنها نماینده لارستان در این سطح از رقابت‌های آسیایی حضور دارد.

تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های چین، قزاقستان، هنگ‌کنگ، قرقیزستان و ازبکستان رقابت خواهد کرد. حضور بیگلری در ترکیب تیم، حاصل تلاش مستمر و تمرینات فشرده زیر نظر کادر فنی ارزیابی شده است.

آیسن بیگلری پیش از این نیز سابقه درخشانی در مسابقات استانی و کشوری داشته و اکنون با پوشیدن پیراهن تیم ملی، آرزوی دیرینه خود را برای دفاع از غیرت ایرانی در میدان آسیایی محقق کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین