دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۹:۰۱
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

قاچاقچيان در انتقال ۶۷ کیلو ترياک در محور بندعباس-شیراز ناکام ماندند

 فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان خبر داد. به گزارش میلادلارستان سرهنگ “محمد رستمی” در گفت‌وگو با…

 فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان سرهنگ “محمد رستمی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در بيان جزئيات اين خبر اظهار كرد: در راستاي طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان با اقدامات فني از جابه جایی مقداري ترياک توسط سواری سمند در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز مطلع و بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان “لارستان” پس از هماهنگي با مرجع قضايي به محور مذکور اعزام و سواری سمند متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و با اقدامات تخصصی آن را توقیف کردند.

 فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در بررسي دقيق از اين خودرو، ۶۷ کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که به صورت ماهرانه زیر صندلی عقب جاساز شده بود کشف شد، گفت: در اين عمليات ۲ نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سیر مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین