دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۵:۴۹
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

فتح قله ارمنستان توسط کوهنوردان گراشی، خوری و لاری

قله آتشفشانی «آراگاتس»، بلندترین قله کشور ارمنستان، توسط کوهنوردان لاری، گراشی و خوری فتح شد. ‌ به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی…

قله آتشفشانی «آراگاتس»، بلندترین قله کشور ارمنستان، توسط کوهنوردان لاری، گراشی و خوری فتح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی گراش، محمدعلی کارگر، کوهنورد گراشی، موفق شدند با همراهی سید مهدی ضیاپور از لار و محمد شاه‌اسماعیلی از خور، بر فراز قله ۴۰۹۵ متری آراگاتس بایستد.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین