دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۷:۳۱
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

کارگاه آموزشی «مدیریت پرستاری در بحران» در لارستان برگزار شد

با هدف ارتقای آمادگی کادر درمان در شرایط اضطراری، کارگاه آموزشی «مدیریت پرستاری در بحران» در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در راستای…

با هدف ارتقای آمادگی کادر درمان در شرایط اضطراری، کارگاه آموزشی «مدیریت پرستاری در بحران» در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در راستای توانمندسازی کادر درمان و ارتقای مهارت‌های تخصصی جهت مواجهه با شرایط اضطراری، کارگاه آموزشی «مدیریت پرستاری در بحران» به همت اداره پرستاری معاونت درمان، در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با هدف آماده‌سازی پرستاران برای مدیریت مؤثر منابع و مراقبت از بیماران در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه برنامه‌ریزی شده بود، دکتر «محمدرفیع بذرافشان» به عنوان مدرس، به تبیین راهکارهای علمی و عملیاتی پرداخت.

وی با تشریح چالش‌های پیش‌روی کادر پرستاری در شرایط بحرانی، بر اهمیت مدیریت بهینه زمان، سازماندهی تیم‌های درمانی و اجرای دقیق فرآیند «تریاژ در بحران» تأکید کرد.

یکی از محورهای برجسته و کلیدی این کارگاه، بررسی جایگاه «سلامت روان» در شرایط پرتنش بود.

دکتر بذرافشان با اشاره به فشار مضاعف بر کادر درمان در زمان حوادث، راهکارهای نوین مدیریت استرس و تکنیک‌های پیشگیری از فرسودگی شغلی را تشریح کرد. وی خاطرنشان کرد که ارائه حمایت‌های روان‌شناختی به کادر درمان و مددجویان، نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی برای حفظ کیفیت خدمات درمانی در بحران است.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین