دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۸:۳۶
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

انبار کالاهای تملیکی و اقلام سلامت‌محور لارستان مورد بازدید قرار گرفت

_در راستای هم‌افزایی بین‌بخشی و نظارت بر اقلام سلامت‌محور؛ بازدید مشترک رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، دادستان و مدیر اموال تملیکی استان از انبار کالاهای توقیفی انجام شد. به گزارش…

_در راستای هم‌افزایی بین‌بخشی و نظارت بر اقلام سلامت‌محور؛ بازدید مشترک رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، دادستان و مدیر اموال تملیکی استان از انبار کالاهای توقیفی انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر «روح‌اله کریمی» رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه «سعید رهسپار» دادستان، «نامداری» مسئول اموال تملیکی استان، دکتر «فاطمه حسنی» معاون غذا و دارو و مهندس کریمی معاون اجرایی مرکز بهداشت، از انبار کالاهای تملیکی و اقلام سلامت‌محور بازدید کردند.

هدف از این بازدید میدانی، نظارت دقیق بر نحوه نگهداری کالاهای سلامت‌محور و بررسی وضعیت فنی و بهداشتی اقلامی نظیر دارو، مکمل‌ها، مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی بود تا از حفظ سلامت و کیفیت این اقلام تا زمان تعیین تکلیف نهایی اطمینان حاصل شود.

در این برنامه، هماهنگی‌های لازم میان نظام سلامت، قوه قضائیه و سازمان اموال تملیکی جهت تسریع در روند تعیین تکلیف این اقلام انجام شد. همچنین راهکارهای کارشناسی جهت تسهیل فرآیندها و کاهش زمان انتظار برای صدور مجوزهای قانونی مورد بررسی قرار گرفت تا تعیین تکلیف این کالاها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

بخش دیگری از این بازدید به بررسی موانع موجود در مسیر ترخیص یا معدوم‌سازی کالاهای فاقد صلاحیت بهداشتی اختصاص داشت. در این راستا مقرر شد با تقویت هماهنگی‌های بین‌بخشی، فرآیند تایید سلامت کالاها توسط معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی تسهیل شده و گام‌های موثری در جهت صیانت از سلامت عمومی برداشته شود.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین