دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۷:۳۱
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

بازدید سرزده فرماندار از اداره تامین اجتماعی لارستان

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان بشکل سرزده از اداره تامین اجتماعی لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ مختار عباسی فرماندار فرمانداری ویژه…

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان بشکل سرزده از اداره تامین اجتماعی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ مختار عباسی فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بطور سرزده از اداره تامین اجتماعی شهرستان بازدید کرد.

مختار عباسی ابتدا از واحدهای مختلف تامین اجتماعی لارستان بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با رییس و تعدادی از پرسنل این اداره، در جریان مشکلات و مسائل مرتبط با این اداره قرار گرفت و روند خدمات رسانی به ارباب رجوع در این اداره را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در حاشیه این بازدید در سخنانی ضمن تشکر از تلاش های رییس و کارکنان اداره تامین اجتماعی لارستان با اشاره به خدمات صورت گرفته در زمینه بیمه تامین اجتماعی در لارستان به خدمات رسانی هر چه بهتر بیمه‌ای این اداره در همه مناطق لارستان تاکید کرد.

در ادامه رییس تامین اجتماعی لارستان هم گزارشی از اقدامات این اداره را بیان کرد.

غلامرضا ایجاد اظهار امیدواری کرد که با همدلی مجموعه کارکنان، این اداره برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر پاسخگویی به بیمه شدگان ومستمری بگیران وتکریم آنان همچون گذشته تلاش و جدیت بیشتری را خواهد کرد.

وی از بازديد فرماندار از تامين اجتماعی اظهار خشنودي كرد و گفت: بازديد نماینده عالی دولت در لارستان از تامين اجتماعی شهرستان باعث دلگرمی بيشتر كاركنان در انجام وظايف محوله و منجر به اعتماد روز افزون كارفرمايان و بيمه‌شدگان به تامين اجتماعی می شود.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین