دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۹:۰۱
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

با پیگیری بروجردی، ورودی شهر لار پس از سال‌ها روشن شد

  ورودی شهر لار از سمت جهرم که مدت‌ها به دلیل نبود روشنایی مناسب، معضلی برای تردد شبانه شهروندان و مسافران محسوب می‌شد، با پیگیری‌های علاءالدین بروجردی و اهتمام مدیرکل…

 

ورودی شهر لار از سمت جهرم که مدت‌ها به دلیل نبود روشنایی مناسب، معضلی برای تردد شبانه شهروندان و مسافران محسوب می‌شد، با پیگیری‌های علاءالدین بروجردی و اهتمام مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، عملیاتی و زیر نور رفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر علاءالدین بروجردی؛ نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس با پیگیری مستمر این مطالبه عمومی، زمینه اجرای پروژه روشنایی محور ورودی شهر را فراهم کرد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تعامل با دستگاه‌های اجرایی، موضوع را تا حصول نتیجه نهایی دنبال کرد.

از سوی دیگر، مهندس میرزایی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اهتمام ویژه و تخصیص منابع مورد نیاز، نسبت به اجرای سریع این پروژه اقدام کرد که با استقبال گسترده شهروندان و رفع یکی از دغدغه‌های مهم ترافیکی و ایمنی منطقه همراه شده است.

شهروندان و رانندگان لارستانی با ابراز رضایت از این اقدام، آن را مصداق بارز توجه مسئولان به نیازهای زیربنایی و افزایش ایمنی جاده‌های ورودی شهر دانسته و خواستار تداوم چنین اقداماتی در سایر نقاط دارای اولویت شدند.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “با پیگیری بروجردی، ورودی شهر لار پس از سال‌ها روشن شد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر جناب بروجردی و مدیرکل محترم راه و شهرسازی لارستان برای نصب روشنایی در محور مورد اشاره . خدا خیرتان دهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین