جمعه ۰۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۹:۳۸
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

بروجردی از نقاط حساس پروژه چهاربانده کردن جاده لار-بندرعباس بازدید کرد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از روند زیرسازی قطعه دوم و سوم جاده لار-بندرعباس جهت آسفالت و چهاربانده کردن این محور بازدید کرد…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از روند زیرسازی قطعه دوم و سوم جاده لار-بندرعباس جهت آسفالت و چهاربانده کردن این محور بازدید کرد و در جریان اقدامات ایمنی مسیر و هشدار کارشناسان درباره رفتار سدگونه جاده در زمان سیلاب قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر علاءالدین بروجردی؛ نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه، ۵ تیرماه از روند زیرسازی قطعه دوم و سوم جاده لار- بندرعباس جهت آسفالت و چهاربانده کردن این محور بازدید کرد.

در این بازدید، روند خاک‌برداری، زیرسازی و اقدامات ایمنی مسیر مورد بررسی قرار گرفت. مسئولان پروژه با اشاره به نیاز به تأمین تجهیزات و لزوم استقرار ماشین‌آلات در نقاط پرحادثه، از تداوم عملیات در ایام تعطیلات عاشورای حسینی خبر دادند.

کارشناسان فنی همچنین با بیان تفاوت تراز جاده جدید و جاده قبلی، نسبت به رفتار سدگونه آن در زمان سیلاب هشدار داده و بر هم‌ترازسازی دو مسیر تأکید کردند.

بروجردی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های اجرایی، بر تسریع در روند تکمیل پروژه و رفع موانع فنی برای افزایش ایمنی مسیر تأکید کرد.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین