شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

سرباز های عروج کرده از کدام شهر ها بوده اند …

در حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره در کیلومتر پنج محور نی ریز در مسیر کرمان ـ شیراز، ۱۹ نفر در صحنه وقوع حادثه جان خود را از…

در حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره در کیلومتر پنج محور نی ریز در مسیر کرمان ـ شیراز، ۱۹ نفر در صحنه وقوع حادثه جان خود را از دست دادند. بر اساس این گزارش جسد ۱۵ تن از این قربانیان شناسایی و برای آنان جواز دفن صادر شده است. اسامی ۱۵ قربانی است حادثه سقوط اتوبوس به شرح زیر است:
۱- علی فتحی نژاد
۲- ابراهیم مراد زاده
۳- منصور صفری
۴- مهدی کریمی
۵- آرمان ایمانی
۶- سیدعلی دهقانیان
۷- محمدحسین بخشی
۸- سیدامین اشرف
۹- ابراهیم شفیعی
۱۰- وحید خانی
۱۱- سعید امیدواری
۱۲- ماجد حافظی
۱۳- رحیم سجادیان
۱۴- وحید قاسم‌پور
۱۵- امین انصاری

برخی خبرها بیان داشتند که  ۱۵ تن از اجساد، سرباز هستند و شناسایی ۴ جسد باقی‌مانده از قربانیان این حادثه توسط پزشکی قانونی نی ریز در حال انجام است و به محض شناسایی اسامی آنان نیز اعلام خواهد شد.

البته روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع حادثه جاده ای در استان فارس، اسامی سربازان جان باخته نیروی زمینی ارتش در این حادثه را  ۱۳ نفر اعلام کرد و این امکان وجود دارد که در روزهای آتی اسامی و مشخصات کامل تر مابفی  سربازان وطن نیز منتشر شود.امید که جان باختگان افزایش نیافته و مجروحان نیز صحت و سلامت خود را کسب نمایند.

sarbaz

بنا بر این گزارش حال تعدای دیگر از مجروان این حادثه نیز وخیم است و گویا یکی از سربازان لاری نیز در میان مجروحان وجود دارد که امیدواریم بهبودی کامل برایش حاصل گردد.

در این ایام عزیز برای تمامی عزیزان سفر کرده طلب مغفرت و برای مجروحان سلامتی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.

598395_766

نوشته شده در تاریخ:جمعه 24 ژوئن 2016 ساعت 4:05ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “سرباز های عروج کرده از کدام شهر ها بوده اند …”

  1. کدخدا گفت:

    پرگون (اخبار قیروکارزین):
    عارف ابراهیمی، سردبیر مجله الکترونیکی پرگون خبرگزاری شهرستان قیروکارزین:

    حادثه ی تلخ و جانکاه مرگ شهادتگونه ی تعدادی از سربازان عزیز وطن که قلب هر ایرانی را به درد آورد، این روزها خنده را بر لبهای مردم ایران حرام کرده است. حادثه ای که جای هیچ امّا و اگری در ضرورت پرداختن به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور باقی نمیگذارد.

    امّا در این میان تعدادی از روشنفکر نماها باز هم قصد دارند از آب گل آلود ماهی گرفته و با برگزاری تجمع و… از این حادثه یک جوّ عمومی علیه نظام به راه بیاندازند. چیزی که تازگی ندارد و قبلاً نیز از این دست حرکات مشاهده شده است. مرگ مرتضی پاشایی شاید بزرگترین نمونه برای این موضوع باشد. نقشه ای که با قرائت وصیت نامه وی و سخنان پدر پاشایی در تشییع جنازه اش راه به جایی نبرد.

    بدون شک در این میان کم کاری ها و نقص هایی وجود دارد که مطالبه به حق مردم بحساب می آید و باید مسئولین در این زمینه پاسخگو باشند. به عنوان مثال اینکه چرا علیرغم استفاده بیش از ۹۰ % مردم ایران از حمل و نقل عمومی جاده ای، بجای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای دولتمردان هواپیماهای لوکس سفارش میدهند که کمتر از ۱۰ % حمل و نقل مردم توسط بخش هوایی صورت می پذیرد.
    و اینکه چرا پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز وضعیت بسیاری از جاده های کشور نابسامان و غیر استاندارد است؟

    همچنین در این حادثه ی دلخراش، توقع میرفت که رسانه ملّی اهمیت بیشتری به این موضوع میداد که امیدواریم در روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.

    امّا درباره ی پیام های تحریک آمیزی که در فضای مجازی منتشر می شود ذکر چند نکته لازم است:

    اول اینکه هیچکس در ایران از این اتفاق خوشحال نیست، مردم و مسئولین به اندازه ی هم از این موضوع ناراحت و دل شکسته هستند.

    دوم اینکه دوستانی که سنگ این سربازان مظلوم را برای مقاصد خودشان به سینه میزنند، سال ۸۸ کجا بودند؟ مگر وقتی در فتنه ۸۸ سربازان وطن را با وحشیگری لت و پار میکردند این دوستان روزه سکوت گرفته بودند که دم نمی زدند؟ چطور است که سربازان در فتنه ۸۸ مزدور بودند و حالا شده اند پاره تن؟

    سوم اینکه برخلاف دروغ ها و شایعات منتشر شده توسط افراد معلوم الحال، مسئولین کشوری درباره این سانحه دلخراش مواضع جدّی و دلسوزانه و مسئولانه ای اتخاذ کرده اند.

    پیام تسلیت رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کل ارتش، فرمانده سپاه پاسداران و… تنها گوشه ای از این مواضع می باشد.

    همچنین رئیس کل ارتش در محل حادثه در نی ریز حاضر گردیده و از خانواده های داغ دیده دلجویی نموده است. سربازانی که در این حادثه مجروح شده اند از خدمت سربازی معاف گردیدند. جانشین وزیر دفاع مسئول پیگیری موضوع و شناسایی مقصرین احتمالی حادثه شده است.

    و این تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص بود.

    حال در این میان توقع مردم از رسانه ملّی سر جای خودش قابل پیگیری است که چرا به این موضوع به صورت شایسته پرداخته نشد؟ امیدواریم مسئولین صداوسیما پاسخی قانع کننده برای اذهان عمومی داشته باشند.

    مجدداً این موضوع را ذکر می نمایم که این حادثه به تازگی رخ داده است و قطعاً در روزهای آینده اقدامات شایسته تری صورت خواهد پذیرفت.

    پایان/

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین